فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دلم گرفته امیر عباسم...

1391/8/8 14:56
نویسنده : مامان دلتنگ
353 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته ... دوباره هوای تورو داره...

چشمهای خیسم برای دیدین دوبارت بی قراره...

این راه دوره ... خبر از دل تنگ من نداری.....

دلم گرفته  واسه خنده ی دوبارت....

دلم گرفته واسه چشمهای سیاهت....

دلم گرفته واسه باریدن بارون....

آروم ندارم یه شونه می خوام برای اشکم ....

این دل غمگین دوباره هوای تورو داره ....

دلم گرفته از این زندگی بی تو....

دلم داره غریبی میکنه ....

دلم گرفته از دست خودم...

دلم گرفته از هر چیزی که تورو به یادم میاره....

ببین , چشمهای خیسم برای دیدن تو بی قراره....

دلم گرفته امیر عباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب مامان زهرا ناز
8 آبان 91 21:43
سلام مامان امیر عباس وبلاگ قشنگی داری فقط یه حس مادرانه میتونه اینقدر زیبا بنویسه .خدا هیچ وقت امید بندهاشو ناامید نمیکنه . امیدوارم یه روزی خبر یه بچه سالم رو تو وبلاگت ببینم



مرسی عزیزم لطف داری انشالله
سپیده
8 آبان 91 23:46
سلام خانمی. کم پیدا شدی.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


از وقتی امیر عباسم فرشته شد حوصله هبچی ندارم
سپیده
9 آبان 91 14:57
سلام دوباره. خانمی بخدا من نمی دونستم و الان تمام پستاهاتو خوندم و فهمیدم. مطمئن باش خدا بهترین چیزها رو برات خواسته و می خواد. امیدوارم هر ارزویی که داری اگه به صلاحت هست براورده بشه.


سلام مرسی سپیده جان انشالله عزیزم با دعاهای شما خدا به من هم نگاهی بندازه
لیلا مامان پرنیا
9 آبان 91 15:04
سلام خواهر خوبم این صبوری شما رو تحسین میکنم ومیدونم که خوب میدونی بعد هر سیاهی یه شفق زیباست منتظرش باش


سلام عزیزم... لطف داری عزیزم... انشالله که همین طور باشه
مامان تنها
11 آبان 91 4:41
الهی بگردم دوستم میدونم خیلی سخته تا میتونی بیا بنویس خودتو خالی کن خدا خیلی بزرگه این روزام با همه ی تلخیهاش بالاخره میگذره مطمئن باش حکمتی در کار بوده بعدها میفهمی الان ازشدت ناراحتی همش احساسی فکر میکنی خودمم همینجوری بودم روزای تلخی و گذروندم سعی کن صبور باشی ایشاالله یه خورده که حالت بهتر شد دوباره اقدام کن به رحمت خدا امیدوار باش منم الان تو فکرشم نمیدونم دوباره چی پیش میاد هر چی خودش بخواد مواظب خودت باش


سلام عزیزم... خیلی دلم میگیره ... مرسی از اینکه به گلبه غزیبانه دلم هم سر میزنی... انشالله خدا به حق امام علی به هر دوی ما بچه هاب سالم و صالح بده
مامان حانیه
11 آبان 91 14:20
سلام عزیزم وقتی وبتون رو دیدم خیلی دلم گرفت وناراحت شدم از خدای مهربان می خوام بهتون صبر بده ودعا می کنم خیلی زود زود مامان بشی فرداهم ان شاالله می ریم حرم حضرت معصومه حتما براتون دعا می کنم البته اگه دعای این بنده حقیر قبول خداوند باشه


سلام عزیزم ... مرسی گلم ... خدا دختر نازتو برات نگهداره ... خیلی لطف می کنی با دعای شما دوستان دل من آروم میگیره