فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دووووووووووووووووووووووووووست دارم

1391/8/7 21:22
نویسنده : مامان دلتنگ
407 بازدید
اشتراک گذاری

 امیر عباس خیلی وقته دلم می خواد بهت بگم دوست دارم....

بهت بگم که فقط تو رو دارم ... بی تو دارم کم میارم....

حالا منم تنهام ,‌  خسته از تموم دنیام....

دوست دارم وقتی که یاد لگدهات می افتم....

دوست دارم وقتی یاد اولین و آخرین خندههات می افتم....

دوست دارم وقتی چشمهاتو می بستی....

آروم میشم اگه بگی بر میگردی

دوست دارم من اون چشمهای قشنگتو ...

دارم میمیرم به دون تو ....

ای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ...

ببین چقدر دوست دارم .....

ببین دارم می میرم....

همه میگن مرده دیگه بر نمی گرده ....

بیا به همه بگیم ,‌که زنده ای ......

دوست دارم  جاری شدن سیل اشکهامو............

دوست دارم لمس تنت رو.....

دوست دارم یاد تورو.................................

دوست دارمت....

آخه منم مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادرم.....

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر....

دوست دارم باهات حرف بزنم....................................

دوست دارم برات لالایی بخونم......................

امیر عبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس مادر کجایی......

خیلی وقته می خوام بهت دوست دارم....

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ خیلی تنهام....................

من فدای قلبت ..................................

....................................

ذکر هر روزم ................

گلی کم کرده ام ....

می جویم اورا.................

به هر گل میرسم می بویم او را......

دلم اندر هوایش می‌زند پر.....

شرر افکنده بر جانم چو آذر.......

....................................................

خدایا شکرت....

شکایت نکردم که فقط دلم به وسعت بزرگیت گرفته بود.................

من که حرفی نزدم ... فقط گفتم دوستش دارم................

ناراحت نشی از دستم خدا ........................

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا داغونم .............................

خدا شکستم ...............................

خدا کمکم کن...............................................

تو رو قسم میدم به عمه سادات به دادم برس.................

دارم خفه می شم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خودت برای دلم دعا کن.........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی چشم به راه
7 آبان 91 22:56
قربوووونت برم الهی دوستم.....غصه نخور..خدابزرگه...ایشالا به زودی بیام خبر دوباره باردارشدنت وبخون تا ازدلتنگیات کم بشه مهربونم..بوووس به روی ماهت


انشالله ... انشالله ................
مامانی چشم به راه
7 آبان 91 22:56
چرا منولینک نکردی مهربونم؟


ببخش تورو خدا حواس برام نمونده ...الان لینک میکنم
مامان نفس
7 آبان 91 23:08
زینب جان باید خدا رو شکر کنی که فرشته شدن امیر عباس زودتر از اون بود که بهش عادت کنی میدونم مادر عشقش به بچش به سن بچه نیست.اما عادت نکردی...کی میخوای دوباره دعوتش کنی؟


سلام... مرسی بهم سر می زنی دوست گلم... آدرس وبلاگتو بذار منم بیام... انشالله هر وقت بشه... نمی دونم... استرس دارم و ترس
مامان علی اصغر
8 آبان 91 14:26
دوست گلم امیدت به خدا باشه
ایشالا زودی خدا یه نی نی براتون بده که دوباره از وزهای خوشتون بنویسین


سلام ...انشالله
مهتاب
8 آبان 91 17:01
سلام زینبم گلم تو رو خدا اینقدر خودتو اذیت نکن میدونم خیلی سخته اما باید راضی بود به رضای خودش بی شک امتحتنی بوده از طرف خدا که تو باید پیروز ازش بیرون بیای ان شاا... دوباره خنده و شادی فضای خونتونو پر کنه فدای تو بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام ... بله حتما حکمتی بوده... اما منم مادرم با احساسات مادرانه... دلم تنگ میشه برای پسرم ...من که شکایتی نکردم... انشالله خدا به من هم بچه های سالم و صالح بده
زینب مامان زهرا ناز
8 آبان 91 22:19
دلم قربون قلب غصه داری بشه هر جی بگی حق داری گلم :


خدا نکنه ... انشالله زهرا جان و خدا برات نگهداره و عروسش کنی عزیزم... برام خیلی دعا کن
مامان علی اکبر
8 آبان 91 23:15
بخدا با نوشته هات گریه م میگیره...داغون میشم....خدا بهت صبر بده
زینب مامان زهرا ناز
9 آبان 91 0:06
زینب جون مامان مهربون به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم


سلام عزیزم... حتما گلم...