فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولدت مباارک امیرعباس دوساله ی من

1393/6/21 11:28
نویسنده : مامان دلتنگ
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی آسمونی من ...پسرم ... تولدت مباارک

دلم برات تنگ شده به اندازه ی همه ی روزهای بی تو بودن 

دلم برات تنگ شده و هر روز خاطره با تو بودن و بارها مرور میکنم 

دلم برات تنگ میشه وقتی نگام به چشمهای معصوم خواهرت می افته  و چشمهای درشتت و تو چشمهای ادن میبینم .

چقدر شباااهت ...

چه سخت گذشت این دوسال 

چه ارزوها که نداشتم برات

چه سخت به دستت آوردم و چه آسون تنهام گذاشتی

چه اشکی من ریختم و چه لبخندی تو بهم هدیه دادی

کاش تو هم کنارمون بودی...

نمی خوام از دلتنگی هام بنویسم...

تولد مبااارک ولی بی وفااا دلم برات تنگه 

پسندها (4)

نظرات (5)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 13:13
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
مامان مهسا
21 شهریور 93 17:14
زینب جوونم خدا روشکر که نازنین زهرای گلو داری.
مامان دلتنگ
پاسخ
سلام مهسا جونم مرسی که تولد پسرم یادت بود .
مامان آینده
22 شهریور 93 14:37
salam mamane mehrabun. chegadr naz neveshti. amiret fereshteyi bud ke jash inja nabud.
مامان دلتنگ
پاسخ
سلام مرسی از اینکه بهم سر زدی . انشالله خدا بهت یه فرزند سالم و صالح بده
مریم خوزستان
24 شهریور 93 2:41
تولدت مبارک امیرعباس جان همیشه پیش خدا دعاگوی بابامامان خوبت واجی زهرات باش ازخدابخواه هرکجاکه هستن نگهدارشون باشه دوست دارم فرشته آسمونی
مامان دلتنگ
پاسخ
سلام خاله جونومرسی که یادت بوود
شيك پوش
16 آبان 93 15:51
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com