فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دلم برایت تنگ است

1392/5/30 10:54
نویسنده : مامان دلتنگ
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برایت تنگ است ...

سخت است کلمه های دلتنگی را کنار هم چیدن ...

شهریوری داغ از راه رسید و این نوید یکسالگی توست...

چه سخت گذشت ...

چه تلخ گذشت ...

چه سخت با نبودنت کنار آمدم ...

تو نیستی و من هنوز تو را برای همگان مثال میزنم ...

تو نیستی ولی باز مادرت اسم تورا هر لحظه بر زبان می آورد ...

نمی خواستم چیزی بنویسم ...

اما نشد ...

نشد از دل تنگم .. از گذر تلخ روزگار چیزی ننویسم ...

شاید این روزها تنها دلخوشی خدا و این دخترک درونم باشم ...

شاید تنها دلخوشیم وجود خدااااااا باشد و بس ...

روزهای سخت که می آید و می گذرد نمیداند با قلب رنجور من چه میکند...

پسرم مادرت هنوز ایستاده است ...

حتی با دلی شکسته ...

حتی با صورتی اشک آلود ...

نشکسته است و این فقط و فقط دلیلش خود خود خداست ...

اوست که تکیه گاه من در همه ای ثانیه های تنهایی شده است ...

اوست که مرهم دردم شده است ...

و فقط گوشهای اوست که از شنیدن غصه هایم هیچ گاه خسته نشده است ... و همیشه تا آخر حرفهایم را گوش داده است تا من سبک شوم و او سنگ صبورم ...

گاهی فکر میکنم اگر خدا نبود؟

اگر کسی غیر او فرمانروای دنیابود ... به من چه می گذشت ...

اگر او را نداشتم ...

اگر دقیقه های دلتنگی با صدایی بی صدا نامش را فریاد نمیزدم چگونه آرامش می یافتم ...

شکر که او هست حتی زمانی که تو نیستی او هست و این برای من کافیست ...

نمیدانم اینبار خدا برایم چه رقم زده است ...

همه می گویند وجود زهرای درونت نتیجه تحمل و صبر توست ...

اما من باز میگویم او امانتی است در من و صاحب اصلیش خداست و بس ...

این یعنی خدایا اگر به من بخشیدی که امانت داری میکنم ... مادری میکنم ...

اگر هم صلاحت غیر آن بود با همه سختی ها ... با همه سختی ها و دلتنگی ها من ناز تورا خریدارم ...

نمیدانم چقدر می توانم پای حرف زده ام به ایستم ... نمیدانم اما سعی میکنم در قابلت زانو خم کنم و سجده کنم و شکر گویان اشک بریزم ...

امیرم کوله بار گناه مادرت سنگین است به سنگینی غم دوری تو ...

ولی دلش سبک است به سبکی بال فرشتگان درگاهش ...

تو برایم دعا کن ...

دلم برایت تنگ است ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)