فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/11/30 15:42
نویسنده : مامان دلتنگ
424 بازدید
اشتراک گذاری

امیر عباسم ... بی نهایت و بی بهانه دوستت دارم ............

امیرم با دست های ناز و کوچیکت برام دعا کن...

دوست داشتم فردا با تو برم دعای عرفه ... اما فردا هم مثل همه عرفه ها من تنهام...

همه میگن تو رفتی ... باید فراموشت کنم.... اما چرا هیچکی  درک نمیکنه من چه داغی و دارم تحمل میکنم.

خیلی تنها شدم... همه دورو برم هستن اما انگار هیچکی نیست و من تنهام ....

امیرم باز دلم هواتو کرده ...سخته تو هوایی که تو نیستی نفس بکشم و زندگی کنم ....

نمی دونم میشه تورو فراموش کرد ؟

نمی دونم زندگی بدون بودنت تا کی ادامه داره؟

هیچی نمی دونم جز اینکه , زندگی برام سخت شده ... قلبم درد میکنه از این رنج و داغ....

کاش روزهای خوش نزدیک باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یک دوست
3 آبان 91 18:15
سلام مامان بابای گل کودک شما الان در دوران زیبای کودکی به سر می بره دست و پای اون فوق العاده کوچک و ظریفه و چین و چروک های فوق العاده زیبایی داره اما تا چشم به هم بزنید تمام این ظرافت ها از بین میره و کودک شما از دوران کودکی فاصله می گیره پس تا دیر نشده با ما همراه بشید تا از دوران کودکی نی نی خودتون یه خاطره زیبا رویایی و ماندگار بسازیم برای چند لحظه ام که شده وقت بگذارید و از سایت ما دیدن کنید چیزهای باور نکردنی برای شما داریم www.shahrekhatere.com
مامان اميررضا كوچولو
3 آبان 91 23:22
سلام عزیزم ......... تموم پستاتو خوندمو اشک ریختم ........... نمیدونم چی بگم تا آرومت کنه جز اینکه برا ارامش قلبت دعا کنم ............... فقط با اون دل شکستت خواهرمو دعا کن
من خاله سمیرام خاله همون فرشته ای که 11 ساله منتظرشیم از کامنتی که تو وبلاگ خواهرم گذاشتی ممنونم اون الان محتاج دعای همتونه
این آدرش وب پسر خودمه خوشحالم مسکنی قدم رو چشمامون بزاری
amirreza-011.persianblog.ir


سلام مرسی از اینکه به من هم سر زدی... انشالله عزیزم خواهر گلت نتیجه خوبی میگیره و انشالله خدا بهش یه نی نی سالم و صالح میده
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
4 آبان 91 0:31
عزیز دلم فرزند تو حکم شهید پاکی رو داره که شفاعتتو میکنه
اجرت با6ماهه ی آقامون


مرسی عزیزم
مامان نفس
4 آبان 91 1:18
مادر شدن یعنی 9 ماه حمل کردن قسمتی از وجودت ورشد کردنش احساس کردنش.نگرانش بودن.منتظر ورودش بودن تا تمام وجودتو به پاش بریزی.دستای کوچولوشو بگیری و تو دلت بگی همیشه مواظبتم.چه قدر سخته که این 9 ماه سراسر انتظارو بگذرونی و 9 ماه با شوق بودنشو اون بره...درکت میکنیم زینب جان.فشار روحیت خیلی زیاده..بمیرم برای دل شکستت...اما زندگی جریان داره به فکر شوهرت باش به فکر امیرعباست باش که باید دوباره دعوتشکنی به این دنیای قشنگ..اون برمیگرده.برای همه مون دعا کن.


مرسی عزیزم از همدردیت... خدا عزیزتو برات نگهداره انشالله
فسقلی مامان وبابا
4 آبان 91 10:35
سلام خواهر جون امیدوارم خوب باشی عزیزم اگر نزد خدا قابل باشم حتما دعات می کنم انشاالله خدا فرزندی سالم وصالح نسیبت کن خیلی دوستت دارم منتظر خبر خوش هستم


سلام ...مرسی عزیزم... منم دوست دارم عزیز دلم ... عیدت هم پیشاپیش مبارک باشه
مامان تنها
4 آبان 91 11:36
سلام دوست عزیزم نمیدونم چی بگم که آروم شی خیلی سخته فقط گذشت زمان میتونه یه خورده آدم و آروم کنه باز خوبه شما پسرتون و دیدین من خیلی دوست داشتم میدیدمش که نشد شما پسرتون مشکلش چی بود آخه وبلاگتون باز نمیشه EROOR میده زود بسته میشه نمیتونم بخونم مطالبتون مواظب خوت باش دوستم

سلام عزیزم ... والا به من گفتن ناراحتی قلبی و ریوی داشته ... البته پسرم تو هفته 34 به دنیا اومد عزیزم ... وابسته به اکسیژن بود... انشالله خدا به حق همین روزها دامن مارو هم به زودی سبز کنه ... از بچه های سالم و صالح

مامان بی تاب
6 آبان 91 12:27
خودتو اذیت نکن .خودتو داغون نکن .دنبال امیر عباس نگرد دنبال آرامش بگرد .می دونی که دردم کمتر از تو نیست اما این کارو بکن


سلام ...باشه ... اما دلم خیلی تنگه سمیه