فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدایا تو همه ی اندوخته امید منی

1391/11/30 18:46
نویسنده : مامان دلتنگ
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم ...

خدای خوبم ,‌ باز هم یه ماه جدید با یه انتظار جدید شروع شد ...

میشه ناامیدم نکنی...

میشه همسفر راهم بشی...

میشه تنهام نذاری ؟

خدایا میشه کمکم کنی ؟

دلم گرفته این عادت هر روزم شده ...

دلتنگی تنها چیزیه که برام مونده ..

اما من امید دارم ...

به کرمت ..

به رحمتت...

به بزرگیت امید دارم ...

خدایا بیا و آقایی کن و به این انتظار پایان بده ...

بیا و نذار حسرت مادر بودن به دلم بمونه .....

بیاو نذار علی در حسرت پدر شدن بسوزه...

خدایا امیدم و نا امید نکن ای رحمان و رحیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الینا
30 بهمن 91 20:43
عزیزم صبر کن .هنوز دیر نشده ؛دکتر من میگفت تا 7ماه بعد از زایمان یا شیردهی بدن هورمونهایی داره که با بارداری مقابله میکنه؛شاید تو هم این طوری باشی .من بعد از 8ماه که از فوت الینا گذشت باردار شدم.میفهممت چون منم گاهی کم صبری میکردم اما این روزا هم میگذره...


ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺗﻢ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻬﻢ ﺳﺮ ﺯﺩﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺩﺕ میگذره
من
30 بهمن 91 22:19
سلام
حتما حکمتی بوده....
توکل کنید به خدا...
انشالله هر چی خیره پیش میاد...



ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ
پرهام
1 اسفند 91 0:25
سلام خوشحال شدم بهمون سرزدین منم همچنین ممنون
پرهام
1 اسفند 91 0:30
ان شالله این سری برات جور میشه وکلیم خوشحال میشی



سلام عزیزم مرسی انشالله
نانا و نینی جون
1 اسفند 91 1:05
سلام عزیزم
زنبلیتو بردار بیا به خونه من
بی ببین چه خبره
نیای ضرر کردی چون اون وقت دوست ندالم خدا چراغ خونتو سبز کنه امین


سلام من اومدم عزيزم
منتظر یه فرشته
1 اسفند 91 10:27
ممنون زینب جان ان شاءالله به زودی خبر خوشی بهم بدی برات دعا می کنم تو هم برای من دعا کن فکر کنم اینجوری موثر تر باشه منتظر خبر خوشت هستم به زودی


سلااااااااااااام عزيزم حتما دعا ميكنم دعا در حق همديكه زودتر اجاثت ميشه
مامان نفس
1 اسفند 91 11:10
میدونین که ما داریم هرروز برای اومدن فرشته کوچولوتون دعا میکینیم؟
به امیــــدخدا مطمئنم بزودی میاد مطمئنم...


سلام مرسي عزيز دلم انشالله
مامان بی تاب
1 اسفند 91 16:33
انشالله روزی شادبشید

سلام عزیزم انشالله جفتمون با هم