فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرواز یک فرشته

از عمه به امیر عباس

1391/7/26 14:34
نویسنده : مامان دلتنگ
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من ... این شعر قشنگ و عمه به عشق تو گوش داد و گریه کرد ......

خیلی دلم برات تنگ شده ...

حیف که یپشم نیستی...............

تو خاموشی خونه خاموشه
شب آشفته گل فراموشه
بخواب که امشب پشت این روزن
شب کمین کرده روبروی من
تب آلوده تلخ و بی کوکب
شب شب غربت شب همین امشب
لایی لایی من بجای تو شکستم
تو نبودی من به سوگ من نشستم
هر ستاره تا ستاره گریه کردم
از همیشه تا دوباره گریه کردم
لالا لالا آخرین کوکب
لباس رویا بپوش امشب
لالا لالا ای تن تب دار اشکارو از گونه هام بردار
لالا لالا سایه بیدار نبض مهتاب و دست من بسپار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای امیرحسین
27 مهر 91 0:06
و لنبلوکم بشی ء من الخوف و الجوع من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین
این بشارت برای شماست که در این آزمایش صبر پیشه کرده اید. شما مارا دعا کنید...
بعید است شما به دعای ما احتیاجی داشته باشید. دله شکسته،آنهم دل مادر بسیار نزد خدا جایگاه دارد. یاد حاجر بیفتیم که خداوند به تکریم استیصال او در یافتن آب برای طفلش، سعی صفا و مروه را بر محرم واجب کرد.
بسیار سخت است... منتهی این سوختن شاید(که نه حتما) برایتان ضرر خواهد داشت. هنوز فرصتها باقی است. و شما زیبایی های زیادی در زندگیتان دارید. همسر، والدین، اقوام، دوستان.هنوز بهانه های زیادی برای روحیه گرفتن هست، گرچه واقعا سخته...والعاقبه للمتقین


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 تیر 92 3:52
lمردم و زنده شدم تو این وب چقدر درد کشیدی قربون دل درد کشیده ات بشم
این ترانه منو ویرون کرد
دلم نمیومد برات کامنت بزارم اما دلم خواست بهت بگم منم همیشه این ترانه رو برایمادرم میخونم
دو ساله مادرم و از دست دادمش
دلت شکسته است برام دعا کن خدا بهم صبر بده
منم برای دلت دعا میکنم

sسلام زهرا جان خدا پسر نارت و برات نگهداره ...
انشالله همیشه شاد و تن درست در کنار هم به شادی زندگی کنید