فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/7/24 19:44
نویسنده : مامان دلتنگ
363 بازدید
اشتراک گذاری

آتش زند به قلب همه، سوز داغ تو

شد در اشک اهل ولا، چلچراغ تو

  اى یادگار فاطمه، اى حجت نهم

گیرد زلال اشک من امشب سراغ تو

 

 

شهادت مظلومانه باب المراد جواد الائمه را به حضرت رضا علیه السلام

 

و تمامی شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم . . .

 

 

دوستان عزیزم  اگه دلتون شکست ... اگه از گوشه چشمتون اشکی سرازیر شد , برای دل شکسته من هم دعا کنید ... خیلی محتاجم به دعاهای شما ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
24 مهر 91 22:00
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
عمه مریمی
24 مهر 91 22:18
سلام خوب هستید مرسی که به وبلاگ عزیزدلم سر زدید اومیدوارم خدابه شما ی پسر نازو دوست داشتنی بده
تا همیشه هم پیشتون بمونه فقط ی چیز هیچ وقت نا امید نشید


مرسی عزیزم
علی بابا
25 مهر 91 1:08
ممنون که سر زدیداز لطفتون متشکرم
ایشاله خدا یه نی نی ناز دیگه بهتون بده



مرسی ....انشالله
حميد
25 مهر 91 8:06
ان شاء الله خداوند مالك و قادر مطلق به شما صبر بده و به خاطر اين تحملتون از گناهاتون بگذره
و يه بچه سالم و صالح بده
هيچوقت به جنسييتش فكر نكنيد
حتما يه صلاحي تو سفر فرزندتون بوده
پسر من مبتلا به داون هست وهميشه جلوي چشممون و يه غم دائمي همراهمونه


سلام مرسی ... نمی دونم چی بگم ....خیلی ناراحت شدم ... نمی دونم چی بگم ...انشالله خدا شفای خیر به پسرتون بده و به شما صبر ...انشالله
الهام
25 مهر 91 15:13
برای منم دعا کنین


محتاجم به دعا
مامان تنها
5 آبان 91 1:52
مامانی جون به این فکر کن که نی نیت اگه میموند اذیت میشد زجر میکشید من با این فکر خودم و آروم کردم حتما دکتر زنیک برو قبل از بارداریت یه چند ماهم صبر کن و بعد اقدام کن امیدت به خدا باشه عزیزم منم دکتر رفتم میخوام اقدام کنم دیگه هر چی خدا بخواد برام دعا کن


سلام ... آره رفتم دکتر ژنتیک ...البته تهران یه سری آزمایش دادم خیره انشالله