فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دیگه جز دلتنگی چیزی برام نمونده

1391/6/26 12:22
نویسنده : مامان دلتنگ
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر ,سلام عزیز مادر, سلام فرشته آسمونی مادر....

دیگه جر دلتنگی چیزی واسم نمونده , الان باید ٥ روزت میشد , الان به جای واقعیت تو خیالم ٥ روزه ای مادر جان , شیرین و خوشگل ... کاش خدا صلاحش زنده موندنت بود, کاش خدا شیرینی داشتنت و از من نمیگرفت , کاش غم بی تو بودن اینقدر شکنجم نکنه ,‌ دوست دارم داد بزنم پسرم , سنگ صبورم اما دیگه نه حنجری ای مونده و نه جایی دارم واسه فریاد بیکسی زدن ... گلوم پر از بغض نترکیده که داره چرک میکنه و قلبمو از جا میکنه ... به کی بگم که جز تو کسی طاقت شنیدنشو نداره ... به جای اینکه نزدیکم باشی و من بغلت کنم و به صورت معصومت ساعت ها خیره بشم حالا باید پنجره اتاق کودکیم و باز کنم و از لای پرده به آسمونی گاه آبی گاه ابری نگاه کنم شاید ببینمت , تنهایی سوهان روحم شده , امیر عباسم کاش خودت با دستهای کوچیکت برای سلامتیت دعا میکردی عمر مادر ,‌ پس تو هم من و دوست نداشتی !!!

دلتنگم , دلتنگ.... دلتنگ روزهایی هستم که با تو عاشقانه سپری شد ,‌ اگه میدونستم اینجوری میشه از شبهاش هم استفاده میکردم و نمی خوابیدم تا بیشتر کنارت باشم , امیرم دلم ازت گرفته ,‌آخه نازنین مامان مگه من کم درد تحمل کردم ؟ مگه کم زحمت برات کشیدم ؟ چرا رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دارم دیوونه میشم ... دیگه حوصله خندیدن ندارم , دیگه حال دانشگاه رفتن ندارم ,

دلم به حال بغض نشکسته بابات میسوزه , دلم به حال حسرت پدر بزرگ شدنه بابام میسوزه ,‌ دلم به حال اشکهای سر نماز مامانم میسوزه , اما فرشته بی معرفت من , تو دلت به حال هیچکس نسوخت ..

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خوبی ..شکایت ندارم , به دل نگیر , دلتنگ لحظه هایی هستم که امیرعباسم مثل یه امانت شیرین پیشم بود , دادی , خودت گرفتی من کیم شکایت کنم ؟؟؟؟ من فقط یه مادر دل شکسته ار این دنیام که نذاشتن بچشو یه دل سیر نگاه کنه ... من فقط یه مادر دلشکسته ای هستم که تنهام به کرمت نیاز دارم ... امیر عباسم برای صبر مامان دعا کن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه
26 شهریور 91 13:37
سلام زینبم سلام قربونت بشم الهی واسه دل تنگت بمیرم نمیدونی سردر گمی چقد سخته!! نمیدونی چقدر سخته عزیزت پیشت گریه کنه و نتونی آرومش کنی نمی دونی چقد سخته غصه توو دلت باشه وپیش عزیز داغدارت که خودشم داره تظاهر به آروم بودن می کنه فیلم بازی منی!!!!!!!! نمی دونی چه عذابیه دیدن عذابت...!!!!!!!! وقتی غصه هاتو می بینم آرزو می کنم کاش مرده بودم... دیروز که ازت جدا شدم دلم گرفت.. باهانیه قدم زدم نفهمیدم چطور به بی بی زینب رسیدم من امیر عباسو نذر بی بی زینب کرده بودم تاحالا دست رد به سینم نزده بود... هنوزم بهش اعتقاد دارم بقضم اونجا ترکید خیلییییییییییییی واسه ارامشت دعا کردم... خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...