فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دلم برات تنگ شده

1391/6/25 11:09
نویسنده : مامان دلتنگ
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشتهآسمونی من الان چها روزه که دیگه پیشم نیستی ... دلم خیلی برات تنگ شده مامان جون , اما دارم طاقت میارم به خاطر بابا علی که تو خودش میریزه , انتظار نداشتم خدا اینجوری آزمایشم کنه , اما ...سخته باید تنهایی غم دوریتو به دوش بکسم ... صبر تنها هدیه ای که خدا میتونه بهم بده...

برای دلتنگیهای شبونم دعام کن ...

دیشم خواب دیدم دارم بهت شیر میدم ... با حسرت از جام پاشدم , اما دیگه اشکی نداشتم واسه ریختن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nahid
25 شهریور 91 12:24
سلام عزیزم قران بخون و خودتو آروم کن.خودتو آماده کن برای نی نی بعدی ایشالا...به خاطر شوهرت و روحیه خودت زیاد توی خونه نمون بهتر شدی برید بیرون یه مسافرت حتما برید.من پیشنهاد میکنم تو آبان ماه حتما برید کیش واقعا روحیتونو عوض میکنه.دوست دارم دوست خوبم.
همسر ناهید
25 شهریور 91 22:25
سلام از خدا می خوام به شما صبر بده. هر چند می دونید چطوری باید صبوری کنید و می دونید به کی توسل کنید. خدا هر کسی رو اینجوری امتحان نمی کنه... مطمئن باشید خدا به جای امیرعباس یه فرشته ناز دیگه نصیبتون می کنه. فقط صبر کنید.
شادی
26 شهریور 91 12:20
عزیز دلم
نمی دونم چی باید بگم در مقابل دردی که داری تحمل می کنی
ای کاش می شد زمان رو به عقب برگردوند و توی اون روزهای خوب موند
بمیرم برای دلت که خون شده
از راه دور در آغوشت می گیرم و می بوسمت
پسرت همیشه کنارت می مونه یادش همیشه باهاته و هیچ کس نمی تونه اونو ازت بگیره

سلام مرسی دوست عزیز ... برای دلم خیلی دعا کن