فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پرواز یک فرشته

ختم آیه امن یجیب

1392/3/7 13:30
نویسنده : مامان دلتنگ
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم ...

همینطور که قبلا نوشتم حال سعیده (مامان طهورا ) اصلا خوب نسیت و هنوز هم از کما در نیومده ...

من به گوشیش اس ام اس دادم همسرش جواب داد و گفت حالش اصلا خوب نیست ...

می خوام ختم آیه امن یجیب بذارم ...14000 هزارتا میگن حاجت میده ...

بیاین و در این ثواب شریک باشین ... تا دوست خوب نی نی وبلاگیمون که مدتها منتظر یه فرشته از جانب خدا بود زودی خوب بشه ...

28 روز روزی 500 تا زیاد نیستا نیم ساعتم وقت نمیگیره ... اما شاید باعث شفای دوستمون بشه ...

1. اولیش خودمم ...

هرکی شرکت میکنه بگه از امروز هم شروع میشه ...

خدایا خودت سعیده رو شفا بده و به جمع خانوادش و ما برگردون

..................

  1- زینب 

  2- عشق مامان بابا

  3- سولماز

  4 - الهه

  5- زینب ( مامان چشم به راه )

  ٦- مامان یاسمن و محمد پارسا

 7- مامان امیرعلی

 8- زی زی گلو

 9- فرزانه ( مامان منتظر)

 ١٠ - مامان امیر رضا

  11- سمیه ( مامان بی تاب )

 ١٢- زهره مامان آتنا

  ١٣ - شیدا ( مامان صبا)

   ١٤  -مامان فرشته کوچولو

  ١٥- مامان امیرعباس

   16-مامان علی اکبر

   17 -کیوانه مامان سام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

عشق مامان و بابا
3 خرداد 92 19:03
سلام
منم رفتم توي وبلاگش و ديدم و خيلي ناراحت شدم
منم هستم
از امروزم شروع مي کنم


مرسی عزیزم ...
انشالله هر چی می خواب خدا بهت بده ...
سولماز
3 خرداد 92 20:52
سلام عزیزم
منم از امشب شروع میکنم
ایشالا زود خوب بشه


مرسی عزیزم ...
حتما سعیده خوشحال میشه با داشتن دوستان خوبی مثل شما
elaheh
3 خرداد 92 21:06
منم هستم

خییییییییییییلی ممنون ...
سعیده اگه متوجه بشه که چقدر دوستهاش به فکرش حتما خوشحال میشه
مامانی چشم به راه
3 خرداد 92 22:32
زینب مرسی بابت کامنتت عزیزم..
انشالله شماهم به زودی حاجت رواشی عزیزم
چشم
من هم شرکت میکنم عزیزم
ازهمین الان شروع میکنم...
طفلی
خیلی ناراحت شدم


دستت درد نکنه زینب همین سعیده بهم گفت سوره مریم برای بارداری خوبه و اسرار کرد 40 روز بخونم ...
مامان منتظر
3 خرداد 92 23:09
منم هستم عزیزم


ممنون فرزانه جان
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 خرداد 92 0:25
سلام عزیزم منم هستم از همین حالا شروع کردم


خیییییییییییییییییلی ممنون
زیزی گولو
4 خرداد 92 1:36
سلام
واقعا ناراحت شدم.این اتفاق منو یاد تصادف خودمون 8ماه گذشته انداخت.بااین که سعیده رو نمیشناسم اماچون دوست شماس براش دعامیکنم.منم ازامروز میخونم.ان شالا هرچه زودتر حال سعیده خانم خوب بشه وبه جمع خانوده اش برگرده.بای


مرسی عزیز دلم ...
لطف میکنی
مامان امير علي كوچولو
4 خرداد 92 11:12
خيلي ناراحت شدم منم هستم


خییییییییییییییییییییلی ممنون
elaheh
4 خرداد 92 12:15
سلام عزیزم ازش خبری نداری؟؟


سلام عززیزم همسرش نوشته خدارو شکز ضریب هوشیاریش بالاتر رفته
مامان امیررضا
4 خرداد 92 16:25
خواهرم من خواننده خاموشت بودم همیشه همه جا دعا میکردم خداوند لذت و طعم شیرین مادر شدن را دوباره نصیبت کند ضمن تبریک به شما من هم برای سلامتی این خانم عزیز در این ختم شرکت میکنم با ارزوی اوردن خبرهای خوش از شما


سلااااممم عزیزم ..
محبت میکنی ... خدا امیر رضای نازو براتون نگهداره انشالله
مامان ملیکا کوچولو
4 خرداد 92 18:08
سلام دوست عزیز. چندروز پیش وبلاگتونو دیدم.هم برا امیر عباستون غصه خوردم و هم برای طهورا جان. انشاالله خدا خودتونو و نی نیتونو حفظ کنه. راستی شکر خدا الان وبلاگ طهورا جانو دیدم،به هوش اومده.گفتم بگم خوشحال بشید.

سلام عزیزم ...
خیییییییلی ممنون از محبتت میدونم گلم بهوش اومده انشالله زوی=دی بهتر میشه
مامان بی تاب
4 خرداد 92 18:56
سلام گلم منم تازه اومدم فهمیدم
منم هستم


دستت درد نکنه سمیه جان
مامانی فرشته کوچولو
5 خرداد 92 7:13
سلام زینب جون منم هستم انشاالله تا سلامتی کاملشون


سلام عزیزم ...
مرسی
مامان علی اکبر
5 خرداد 92 15:35
سلام زینب جون
واقعا ناراحت شدم برای دوستم
انشاالله خدا همه مریضا رو فا بده و این دوستمون هم رحمی کنی.
منم هستم.



سلام عزیزم ...
انشالله
مامان امیرعباس
5 خرداد 92 16:25
تبریک می گم
زمان زایمان گلت دعا برای امیرعباس ما رو هم فراموش نکن
منم براش می خونم


سلام عزیزم ...
مرسی گلم ...
چششششششششششششششششششششم چند روز پیش تولد امام علی یادش اوردم
سام ومامان کیوانه
7 خرداد 92 2:51
سلام عزیزم .وای منم خیلی خیلی ناراحت شدم انشاالله خدا شفاش بده . عزیزم اگه قابل بدونین منم میام تو جمعتون . زینب جونم من پنج شنبه عازم مشهدم اونجام براش دعا می کنم .
سام ومامان کیوانه
7 خرداد 92 2:53
سلام عزیزم وااایییی خیلی ناراحت شدم . انشاالله خدا شفاش بده . اگه قابل بدونید منم هستم . زینب جونم من پنج شنبه عازم مشهد هستم اونجام براش دعا می کنم


سلام عزیزم ...
مرسی از محبتت ...
خوش به سعادتت ...
خییییییییییییلی برای نی نی منم دعا کن ...
دیروز رفتم سونو دکتر گفت خیلی ریزه قلبشو نمیتونم ببینم یه خورده استرس دارم
سارا
7 خرداد 92 13:36
طهورا سره کاریه

ببینم !

تو که باش همدست نیستی؟




یعنی چی؟

همدست چی؟

شما از کجا میدونی ؟

منم تو وبش خوندم و به شماره ای که داده بود اس دادم ...
این طرز حرف زدن خیییییییییییلی زشته ها

مامانی چشم به راه
7 خرداد 92 14:27
سلااااااااااااااااام ابجی همیشه نگرانم
قربونت برم ..همه چیزوبسپاربه خدا...
ابجی ببخشید میگما..نخندیا...ولی آخه مورچه چیه که کله پاچش باشه..خودجنین به زوردیده میشه ..اونوقت قلبشوچه جوری ببینن آخه فدات شم
نگران نباش یه هفته دیگه بری ایشالا جنین هم بزرگتره ..هم صدای قلبش شنیده میشه خیالت راحت باشه
بووووووس
انقد نگران نباش واسه نی نی خوب نیست عزیزدلمممممممممم

چشمممممممممممممممممممممممممم

مامان نفس
7 خرداد 92 14:41
زینب جوونی رمزو دیدی؟


سلام اره دوستم ...
خواستم نظر بذارم اما چون با كوشيم بود نشد.
انشالله هرچي خير برات اتفاق بي افته
مامانی چشم به راه
7 خرداد 92 21:33
ابجی ویارنداری؟


سر امیر خیییییییییییییییییلی داشتم اما خدارو شکر سر این ندارم فقط زیر دلم درد میگیره ... اما خیییییییییلی هوس میکنم ...
شما چی ... هیچی احساس نمیکنی؟
سوره مریم میخونی
مامان نفس
8 خرداد 92 0:37
بیا خصوصی زینب جوون


چشم
مامان دونه سیب
9 خرداد 92 19:11
برو خصوصی
زیزی گولو
10 خرداد 92 10:21
سلام
از احوالات سعیده خانم چه خبرا؟بهترند؟ان شالا تا سلامتی کاملشون


والا آخرين خبر اين بود كه خوبه فقط فراموشي داره
مامانی چشم به راه
12 خرداد 92 22:18
قربونت برم که انقد به فکرمی زینب جان ...
توکل بخدا عزیزم..
ازپسرت بخواه برام دعاکنه زینب....


من كه خواهر ندارم شما جاي خواهر مني.
انشاللهخوش خبر باشي
مامانی چشم به راه
13 خرداد 92 20:03
زینب
زینب
چیکارکنم؟


حرف من و گوش کن یا بیا رشت پیش این دکی یا برو تهران مرکز رویان
انار
14 خرداد 92 21:55
سلام مامان خانم.
من هم با اینکه ایشونو نمیشناسم ولی واقعا ناراحت شدم و می خوام با اجازتون در ختم آیه شرکت کنم.28 روز روزی 500 بار دیگه؟
چشم.
یا علی


سلام انار جان. دستت درد نكنه انشالله حاجت روا بشياره عزيزم
rasta
16 خرداد 92 16:44
ایشالله خدا شفا بده ....

زینب جون خودت کجایی؟ بیا یکمی از نینی بگو ....

الان هفته ی چندی؟ همه چی خوبه؟ ویار نداری؟

بیا دیگه ما منتظریم






سلام عزيزم خوبي ؟ كي انشالله پرواز داري. منم خوبم ني ني انشالله 8 هفته


مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
30 خرداد 92 0:02
زینب جون منم هستم گلم براش دعا میکنم که حالش زودی خوب بشه امین


سلام دوست خوبم محبت میکنی ...
خدا رو شکر بهتره فقط فراموشی داره ...
نه گلم من رشت زندگی میکنم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 تیر 92 16:52
سلام داشتم صفحات گذشته خاطرات دخترمو مرور میکردم اسم شما رو دیدم تو نظرات اومدم احوال بگیرم این پست رو دیدم امیدوارم حالشون خوب شده باشه
ماماطهورا
3 تیر 92 12:50
سلام زينب جونم خوبي قربونت برم ممنون كه اين همه زحمت كشيدي براي خوب شدن من تا آخرعمرم مديونتم عزيزم انشالله كه ني نيت سالم و سلامت بياد بغلت اومدم بهت بگم حالم خيلي بهتره تقريبا همه چي رو يادم اومده ولي خب يكم گيجم وبعضي چيزايادم ميره كه انشالله خوب ميشه اونم


سلاااااااااااااااااااااااااااااام سعیده جونم
خیییییییییییییلی خوشحالم ...
خیلییییییییییییی خدا رو شکر میکنم .
انشالله بهترم میشی
انشالله همیشه شاد و سلامت باشی