فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پرواز یک فرشته

واااااای دارم دیوونه میشم

1392/3/3 16:09
نویسنده : مامان دلتنگ
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

تازه رفته بودم وب سعیده مامان طهورا حالشو بپرسم ... دیدم شوهرش جاش نوشته ...

دارم دیوونه میشم ... اینقدری گریه کردم ...

براش دعا کنید

سلام من همسر طهورا هستم ميخواستم برا عسل بانوي من دعا كنيد

امروز صبح حدود ساعت هاي 11 رفته بوده بيرون براخريد كه تصادف كرده الان هم توكماست منم همين الان از بيمارستان اومدم خونه چون تو بخش مراقبت هاي ويژه بود اجازه ندادند كسي پيشش بمونه

خيلي ناراحتم داغونم نميدونم چيكاركنم ولي اين و ميدونم كه وبلاگش و خيلي دوست داشت واينجا خيلي دوست داره پس دوست هاي مهربونش براش دعاكنيد تا خدا عسل بانوي من و بهم برگردونه خواهش ميكنم

 

http://tahurami.niniweblog.com/

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان منتظر
3 خرداد 92 17:18
ایشالله که زودتر خوب بشه اتفاقا به وبش سر زده بودم وقتی پست رو خوندم شوکه شدم


من اینقدری گریه کردم که سرم درد گرفت ...
طاقت نیاوردم اس دادم بهش همسرش جواب داد گفت حالش اصلا خوب نیست ... فرزانه خیییییییییلی دعاش کن
شاه صنم و مامان هانیه
3 خرداد 92 23:13
وای خیلی ناراحت شدم
انشالا به زودی زود خوب بشه دعاش میکنیم



مرسی عزیزم
مائده
6 خرداد 92 10:11
واااااای خیلی ناراحت شدم .اشکم در اومد.خدایا تو رو به مهربونیت قسم این عزیز رو خودت نجاتش بده ...نمی دونم چی بگم...بعد این همه انتظار حالا اینجوری!!!!!!چی بگم


سلام مائده جون ...
خدارو شکر بهوش اومده و حال جسمیش خوبه ولی کمی فراموشی گرفته
خاله مرمر
9 خرداد 92 11:37
واقعا با خوندن این پستت ناراحت شدم. خدا هر چه زودتر شفاش بده.


سلام . انشالله