فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برای امیرم

1392/3/3 15:57
نویسنده : مامان دلتنگ
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

امیرم ...

مرد کوچک رویاهای شبانه ی من ...

پسرم ...

تنها همدم من ...

روزت مبارک ...

دلم به اندازه ی همه ی دلتنگیهای دنیا برای داشتنت تنگ است ...

چقدر فاصله ما زیاد است ...

من درون زمینی قدم میگذارم که تو نیستی و تو صاحب آسمانهایی ...

پسرم .... دوستت دارم ... این تنها هدیه ای است که می توانم برایت بفرستم ...

دوستت دارم مرد کوچک رویاهای من ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زیزی گولو
4 خرداد 92 1:40
سلام
زینب جون چی شده جوابامونمیدی
من باعث ناراحتیت شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بای


سلام این چه حرفیه من که جواب میدم
زیزی گولو
6 خرداد 92 14:27
سلام
من خیلی برات نظر میذارم شاید نمیاد
خیلی خوشحال شدم که حال سمیه خانم بهتره.ان شالا تا سلامتی کاملش
بای


سلام عزیزم ...
شما هر چی نطر میذاری من با کمال افتخار جواب میدم گلم ...
خدارو شکر که سعیده بهتر شده انشالله بهتر ترم میشه
زیزی گولو
10 خرداد 92 10:29
سلام
اگراز حوالی دلم ردشدی آهسته برو دلتنگیم راباهزار بدبختی خوابانده ام
زینب جونم حالت خوبه؟نی نی تون
خوبند؟؟از نی نی چه خبرا؟


سلام عزيزم ...
مرسي از محبتت دست بووووسه ...
شما چه خبر
الهام مامان فرشته اسمونی
11 خرداد 92 9:56
سلام زینب جونم خوبی
زینب جون خیلی دلم می خواد باهات حرف بزنم درددل کنم
خیلی ترسا تو دلمه که نمی دونم باهاشون چکار کنم
نمی دونم امادگیه اومدن این فسقله رو دارم یا نه.
برام دعا کننننننننننن


سلام الهام جونم اين فكرا چيه بسپار دست خدا خودش برات حفظ ميكنه
زیزی گولو
11 خرداد 92 13:26
سلام من فعلا دارم متفورمین میخورم.دکترم گفته باید یه کمی وزن کم کنم سخته.......... از روز 5 پ هم 2تا قرص تا5روز خوردم.14پ هم آمپول زدم. دکتر باسونو داخلی گفت یه کمی تخمدانات تنبله.به نظرت خوب میشه.؟؟//؟ برام دعا کن بای
زیزی گولو
11 خرداد 92 14:32
زینب جون حال نی نی خوبهه؟؟
ناز گلت چند ماهشه؟
ماخانوادگی 31شهریورتصادف کردیم که مامان جونم توتصادف به آسمونا رفت ومارو تنها گذاشت.من تجربه زیادی ندارم .آبجیم ویار بد داره چیا براش خوبه؟؟؟؟


سلااااام. زينب جان خيلي ناراحت شدم. خدا رحمت كنه. منم اميرم 22شهريور فرشته شد. خواهرت صبحا ناشتا يه يخ بتدازه تو دهنش يا ناشتا يه نون تردهاي بسته اي است از اونا بخوره. براي خودتم نكران نباش منم تنبلي داشتم با قرص و امپپول خوب شدم سر امير بعد امپول فقط يه فوليكول 18داشتم كه باردار شدم.رراستي اسم آمپولت چي بود
زیزی گولو
12 خرداد 92 22:17
سلام خانمی
آمپولم 2تاباهم قاطی میکنم اسم یکیش هورمون 5000.
یعنی میشه با همینا خوب بشه ومنم مامان بشم؟؟
خیلی دوست دارم که منو اینقدر دلداری میدی
بای


اره عزيزم منم سر امير 4 ماه زدم تو ارنجي ديكه ميدونم انشالله با همين باردار ميشي
زیزی گولو
12 خرداد 92 22:21
در تنهاییت کنار پنجره یک استکان چای داغ میهمان من باش چای رفاقت من همیشه تازه دم است
زیزی گولو
13 خرداد 92 21:23
سلام
زینب جون اولین آمپولو یه هفته پیش زدم.امروزقسمت زیر دلم درد میکنه به نظرت طبیعیه؟؟
راستی نگفتی نی نی چند وقتشه؟؟
تشکر از همه مهربونیات
بای


سلام .... انشالله زمان تخمکگذاریته نزدیکی کن ... 7 هفته گلم
زیزی گولو
15 خرداد 92 0:45
سلام
زینب جون فکر کنم باآبجی من حول هم باشید
ان شالا نی نی زود بیاد
دوست دارم
بای


سلام عزيزم انشالله خدا سرءوقت ني ني من و ابجي شمارو تو بغلمون بذاره انشالله به زودي بياي و بنويسي مامان شدي
زیزی گولو
15 خرداد 92 1:10
بهترین قلب هادرپیشگاه خدا متعلق به کسانی است که بی هیچ توقعی مهربانند
زیزی گولو
15 خرداد 92 22:17
سلام
به یادتم
برایت بهترین هاروآرزودارم
بای


مرسي عزيزم
زیزی گولو
17 خرداد 92 0:07
سلام
عید مبعث بر شماوخانواده گرامیتان مبارک


سلام عزيزم خيلي ممنون انشالله عيديتو از رسول الله بكيري
زیزی گولو
18 خرداد 92 18:38
سلام هستم به یادت بای