فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برای دوستان خوبم

1392/3/1 14:10
نویسنده : مامان دلتنگ
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای خوبم ....

مرسی از اینکه همیشه به یادم هستین ...

دلیل اینکه زیاد نمیام نت یکی اینه که زیاد نمیتونم بشینم ...

دلیل دیگش اینه که من اینترنتم بی سیمه و چون میترسم ضرر داشته باشه زیاد وصل نمیشم ...

این چند روز هم که قطع شده من با خط تلفن آن میشم که سرعتش پایینه ...

..................................................................

برای زینب دوست خوبم ...

ببخش که دیر اومدم ...

میدونستم آی یو آی داشتی اما دسترسی به اینترنت نداشتم...

الان هم که خواستم نظر بذارم نشد ...

خیلی خوشحالم که شروعه خوبی داشتی و امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیری ...

خییییییییلی به یادتم ...

همیشه تو دعاهام برای بارداری اول اسم تورو می بردم بعد خودم و ....

شاید باورت نشه ... از اینکه باردارم خیییییییییلی خوشحالم و خدارو شکرمیکنم ... اما از اینکه قبل تو باردار شدم کمی ناراحتم ...

فقط امیدوارم  وآرزو میکنم خدای مهربون جواب این همه مهربونی و صبرت و بده و 2 هفته دیگه بیای و بگی بارداری ...

انشااالله ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان منتظر
1 خرداد 92 19:48
زینب جون مگه دکتر بهت استراحت داده؟
آخه چرا؟


نه نداده ...
اما چون 7 ماه از زایمانم میگذره بهتره استراحت کنم
مامانی چشم به راه
1 خرداد 92 20:17
ممنونم عزیزم
این نهایت لطفته
انشالله نی نی توسالم به دنیا بیاری عزیزم
اصلا نگران نباش
همین که قبل من باردارشدی خودش امیده عزیزم
مراقب خوت باش
انشالله ...به دعای شما دوست مهربووونم که الان بارداره ودعاش مستجابه


انشاااااااااااااااااااااااااااااااااالله
مامان نفس
1 خرداد 92 20:30
ما دلمون برات تنگ میشه خب افرین به تو مامان گل مواظب نی نی گلت باش


منم دلم تنگ میشه
lمریم.خوزستان
2 خرداد 92 9:19
سلام اجی نه بیا پست بذاز ازنی نی برامون بگو دلمون برای حرفای قشنکت تنگ میشه
شایدباورت نشه وقتی وارد نت میشم اولین جا که میرم
گل پسر قند عسله
خیلی دلم برات تنگ میشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سلام باورت میشه نمیتونم زیاد پست یذارم ...
منم دل تنگ میشه ...
سعی میکنم ...
هر روز بیام و نظراتو جواب بدم ...
نی نی هنوز چیزی ازش مشخص نیست که ...
باید دوشنبه برم سونو
ناهید
2 خرداد 92 14:17
سلام عزیزم.ایشالا بعد از تولد نی نیت شما هم طلبیده میشید امام رضا.حتما اونجا یادت میکنم.دوست دارم بوس
lمریم.خوزستان
2 خرداد 92 15:28
انشاالله به سلامتی راستی اجی دلم میگه کوشولوت دختره چون من عاشق دخترم... حالاهرچی باشه فقط سالم باشه به حق حضرت محمد(ص)الهی امین 4ماه دیگه فک کنم مشخص بشه ای جونم... مواظب خودت ونی نی باش
نیر
2 خرداد 92 18:08
زینب جون خوب استراحت کن...و مواظب فرشته کوچولوت باش...