فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

همه ی حرفم اینه ....

1392/1/29 22:56
نویسنده : مامان دلتنگ
495 بازدید
اشتراک گذاری

همه ی حرف دلم تو این چن بیت شعره پسرم ...

یه راهی پیش روم بذار


دوست دارم ولی چرا نمی‌تونم ثابت کنم

لالایی می‌خونم ولی نمی‌تونم خوابت کنم

دوست داشتن منو چرا نمی‌تونی باور کنی

آتیش این عشقو شاید دوس داری خاکس‌تر کنی

شاید می‌خوای این همه عشق بمونه تو دل خودم

دلت می‌خواد دیگه بهت نگم که عاشقت شدم

کاش توی چشمام می‌دیدی کاشکی اینو می‌فهمیدی

بگو چطورثابت کنم که تو بهم نفس می‌دی

یه راهی پیش روم بذار یه کم بهم فرصت بده

برای عاشق‌تر شدن خودت بهم جرات بده

یه کاری کردی عاشقت هر لحظه بی‌تابت بشه

من جونمو بهت می‌دم شاید بهت ثابت بشه

طاقت بیار اینا همش یه خواهش برای داشتن تو یه کمی طاقت بیار

دوست دارم می‌دونم می‌رسه یه روزی که تو منو بخوای بیا یه گوشه از دلت برام یه جایی بزار

واسه همین یه بار یه کمی طاقت بیار

یه راهی پیش روم بذار....

............................................

خدایا دلم گرفته آغوشتو برام باز میکنی....؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتنا جون
29 فروردین 92 23:53
سلام زینب جون خوبی عزیزم
بخدا فکر کردم خبر داری چون پست گذاشته بودم من همیشه آرزوم این که روزی بفهمم که شما بارداری
بخدا قسم یک لحظه از یادم دور نیستی


سلام ...
عزيزززززززم اشكال نداره بابا شوخي كردم
انشالله بمونه برات هم اتنا ناز هم ني ني تودلت
مونا
30 فروردین 92 11:54

سلام زینب جونم دلم گرفت ، دوستم چرا خودتو عذاب میدی می دونم از دست دادن عشقت چقدر برات سخت بوده تو زینب هستی صبور باش هرکس یه مقدراتی داره و خدا مصلحت هرکس رو بهتر از اون شخص میدونه امیدت به خدا باشه از دل تنگیت کم کن ؛ امیدو تو دلت روشن کن خدا دباره نی نی تو دلت میزاره و سالمم سالم بهت میده تا بزرگش کنی و نوه نتیجه هاتم ببینی دلم میخواد اومدم تو وبت شاد باشی .زینب جان هرکسی تو زندگیش غم داره منم دارم اما از وقتی که به خدا امید بستم غمام رخت بسته باهاش درد و دل کن قرانشو باز کن و بخون باورت نمیشه دیشب وقتی ناراحت و با اشک قران و باز کردم نوشته بود ما انسان را از اب به وجود اوردیم امیدم بیشتر شد بیشتر بیشتر خدا هواتو داره کمکت میکنه دل بهش بسپارسعی کن نذر کنی و قران و ختم کنی چهل روز زیارت عاشورا نذر کن هدیه کن به خانم زینب هم اسمته توسل کن بهش کمکت میکنه خودش خیلی دوستت دارم برات ارزوی شادی میکنم و ازخدا میخوام بهت نی نی سالم عطا کنه یه پسر اسمشو بزار حسین یا یه دختر اسمشو بزار نرجس امام حسین و حضرت مهدی پشتو پناهشون باشه راستی لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن



سلام مونا جون ...
از همدردیت خییییییییییییییییییییییییییلی ممنون ...
من امید دارم به خدا و ناامید نیستم از رحمتش فقط گاهی دل برای جیگر گوشم تنگ میشم ...
منم با زیارت عاشورا و قران آروم میشم...
سرنمازات و خلوتت با خدا برام دعا کن

ماماطهورا
30 فروردین 92 12:25
سلام عزيزدلم فداي دل تنگيات بشم انشالله خداجونم زودي ني ني سالم و صالح ميده برات ديشب نماز كن فيكون خوندم و كلي برات دعا كردم انشالله خدا دعاهامو قبول ميكنه


سلاااااااااااام خيلييييي مهربوني
دستت درد نكنه . خيلي نياز به دعا دارم دلم اروم شد با پيامت .
انشالله خدا به حرمت دعاهاي دوستام اين ماه حاجت منم بده
یه نی نی توو خواب و رویا
30 فروردین 92 16:50
قشنگ بود
ریحان
30 فروردین 92 17:45
وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است! او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو رابشنوند، پس حرف دلت را محکم و خالصانه بگو...