فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

من با تو آرامم

1392/1/27 23:49
نویسنده : مامان دلتنگ
485 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم تو تنها دلیل ایستادنم هستی...

تنها بهانه تحمل سختیهایم ...

تو که باشی غم دیگر سراغی از دل ویران شده ام نمیگیرد..

و دنیا کمتر تازیانه هایش را به جان نحیفم میکشاند...

اصلا تو زیباترین واژه ای هستی که به گوشم آشنایی..

خدای مهربانم ...

کتابت را که باز میکنم ،‌هر آیه اش مرا با خود تا 7 آسمان میبرد ...

و دلم را قرص تر میکند...

با خودم روزی 1000 بار این جمله را تکرار میکنم ...

من خدارا دارم ....

و این یعنی خود امید...

امابگذار کمی هم از دل شکسته ام گلایه کنم...

از اشکهای بی اختیار سرازیرم...

از حسرت شیطان شده درونم ...

تو تنها روزنه امید من در این تنهایی ،‌تنها دلیل خنده های من در ثانیه های تلخ زندگی هستی...

گاهی دلم میگیرد ...

و گلایه هایم را پیش تو می آورم ...

ترسم از این است که  شیشه نازک دلت را با بهانه های شکسته باشم ...

ترسم از روزیست که یا رب من صدایت زنم و تو اجابت نکی مرا...

خدای من تو که مرا فراموش نکرده ای ؟

تو خوب میدانی من فقط با تو آرام میگیرم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی چشم به راه
28 فروردین 92 10:19
خیلی زیبا نوشتی عزیزم

من مظمئنم که اجابت میشیم ..البته نه زمانی که ما میخوایم بلکه زمانی که خدابخواد...




انشالله


زینب متوجه نشدم ...
پس من کجا بیام ؟
یه نی نی توو خواب و رویا
28 فروردین 92 16:48
با یاد خدا قلبها آرام میگیرد
مامان الینا
28 فروردین 92 21:33
دوستم منم 5 ساله ازدواج کردم ! مثل هم
مامانی چشم به راه
29 فروردین 92 21:33
سلام دوستم به امید روزهای شادبرای تودوست خوب خودم...


برای توهم همینطور