فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1392/1/26 11:53
نویسنده : مامان دلتنگ
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم ...

سلام خدای خوبم ...

میدونم که از اون بالا هوام و داری ...

میدونم اشکهای روی گونه هامو میبینی...

میدونم صدام ومیشنوی...

خدایا مرسی که باز بهم امید دادی...

خدای خوبم از این ماه درمانمو شروع میکنم ... میشه دستم و بگیری...

میشه کمکم کنی ... همه امیدم به رحمت توست... نا امیدم نکن ...

خدایا نذار بیشتر از این انتظار بکشم ...

زندگی بدون بچه برام خیلی سخته ...همه امیدم و این ماه جمع کردم تا انشالله منم دل شاد بشه ...

خدا جونم منتظر رحمتت هستم ... من و فراموش نکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ریحان
26 فروردین 92 12:10
سلام گلم...ایشالله این ماه به امید خدادرمانت جواب میده.......
ماه بعد تودلت یه فندق کوشولومیاددد


انشاااااااااااااااااااااااااااااالله ریحان جونم ...
انشالله خدا ناامیدم نکنه
مرمر
26 فروردین 92 12:12
سلام زینب جون دیروز یه امامزاده تو رودبار بودم خیلی زود حاجت میده.راستش توراه همش واسه اون کسایی که باید دعا میکردم اسمشونو زمزمه میکردم اما وقتی وارد امامزاده شدم خود به خود اسمت به زبونم اومد نگاه چقد خدا دوست داره که تو اون لحظه منو یاد تو انداخت تو اون مکان مقدس واست دعات کنم.ایشالا خدا خواسته دلتو بده ودلتو شاد کنه


سلام مرمر جونم واقعا خدا دوستم داره ...
خیییییییییییییییییییییلی ممنون انشالله هرچی میخواب خدا بهت بده ... دعا در حق دیگران زود اجابت میشه ..منم همیشه مونارو دعا میکنم ... انشالله شماهم زودی خاله بشی ... راستی من یه وب دیگه دارما
www.rozaneomid.niniweblog.com
با مریم بیا پیشم من جدی میگم با مریم و مونا بیاین خوشحال میشم
ماماطهورا
26 فروردین 92 12:34
سلام زينب جونم انشالله كه اين ماه ديگه ني ني مياد تو دل مهربونت عزيزم


سلام عزیزم ...
انشالله برای همه منتظرا و من و شما
مرمر
26 فروردین 92 13:00
اره عزیزم اون یکی وبت هم دیدم.معلومه خدا دوست داره هیچوقت بنده هاشو فراموش نمیکنه.ایشالا ممنون از دعای خوبت.راستش خیلی دوست دارم ببینمت اما مونا که زیاد رشت نمیاد ونمیشه.


مگه داانشگاه نمیره ...
انشالله به زودی ببینمت
مرمر
26 فروردین 92 13:47
چرا عزیزم میره ازصبح میزه تا غروب.سه روز در هفته همینجوره.ایشالا


پ رشت مید حالا یه روزم بیاین پیش من دلم براش تنگ شده خیییییییییییییییییییییییلی ساله ندیدمش و فقط از مریم خبرشو میگیرم
مرمر
26 فروردین 92 14:24
چشم مزاحم میشیم.راستی کجای رشت هسین.میخوام بدونم به ما نزدیکی یا نه


اولا مراااااحميندوما پارك دانشجو پشت حسينيه شهداي كمنام

مامان دوقلوها
26 فروردین 92 14:42
سلام عیز دلم قربونت برم من ایشالا دیگه ای ن ماه مامان میشی دوست خوبم


سلام عزیزم ...انشااااااااااااااااااااااااااااااااالله
یه نی نی توو خواب و رویا
26 فروردین 92 16:36
زینب جون دیروز توی مراسم روضه خیلی برات دعا کردم انشالله این ماه حاجت روا بشی


سلام فرزانه جون خيلي ممنون از اينكه به يادم بودي انشالله توهم به حاجتت برسي
مامانی چشم به راه
26 فروردین 92 20:22
سلام زینب جونم
ماه بعد عزیزم..البته اگه همسری بیادودبه نکنه باز...


جدبدا کم پیدا شدی ...
میاد انشالله ...
از الان شروع کن به خوندن سوره مریم میگن اونایی که بچه میخوان این سوره رو بخونن