فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1392/1/26 11:50
نویسنده : مامان دلتنگ
401 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم ...

از توچشمهای من بخون که من تورو دارم فقط تورو دارم ... بی تو دارم کم میارم...

نبینم اشک و تو چشمات .... نبینم ترس و تو نگات ...

منم مثل تو تنهام ...

دوست دارم من اون چشمهای قشنگرو ...

٧ ماه که اسیر یه جفت چشمه سیاهم ...

٧ ماه فقط من موندم و این وبلاگ و یه فیلم ١ دقیقه از تو...

٧ ماه من موندم یه اتاق ... یه امید یه انتظار...

٧ ماه من موندم و شبهای بی قراری و نگاهی به آسمون ...

٧ ماه من موندم و خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...

همه ٢١ها تورو به یادم میاره ...

چه خوش خیال بودم... نمیدونستم فقط ١ روز مهمون این زمینی...

همه ی ٢٢ ها قلبم و آتیش میزنه ...

همه ی ٢٢ها تنهایی و زجه هام و یادم میاره ...

خدایا پناه بی پناهیام باش...

خدایا مرحم دردام باش...

توکه شاهده تنهاییهام هستی ...

میدونم بهترینهارو برام مقرر میکنی...

من کم طاقتم تو به بزرگیت ببخش...

ببخش گلایه هام و ...

ببخش گریه هام و...

ببخش بندگی نکردنام ووو...

ببخش که بندی به بدی من داری...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یه نی نی توو خواب و رویا
21 فروردین 92 15:46
گاه سکوت بهترین فریاد بی صداست
چی شد زینب جون چه خبر از پ؟


سلام نه باز نشدم ...
آمپول داد بهم ...
الان زنگ زدم به منشیش گفت بعد آمپول 14 روز طول میکشه
یه نی نی توو خواب و رویا
21 فروردین 92 16:03
زینب جون اگه آپی بیا نینی گپ
مامان آتنا
21 فروردین 92 16:14
زینب من تست زدم تو خونه مثبت بود ولی آز منفی و بعد که 7 روز گذشت تازه آز مثبت شد
مامان آتنا
21 فروردین 92 16:16
جواب سونو رو به خودت نداده


نه نداد دکتر زنان بود تو پروندم نوشت
مامان آتنا
21 فروردین 92 16:32
زینب جون نمی خوای بیای ؟







مریم .خوزستان
21 فروردین 92 16:58
سلام جواب ندادی اجی؟
ناهید
21 فروردین 92 18:39
salam azizam.khobi?????????????eshala ba khabarhay khob biay.negaran nabash.eshala ke nni dar shode bashi


نی نی د ار که نشدم کیست دارم واسه همین عقب انداختم عزیزم ... اما انشالله خدا یه روزی به منم نگاه میکنه
نیر
21 فروردین 92 19:15
زینب جون مواظب دل مهربونت باش....اینو بدون جای امیرعباس اون بالاها بهتراز این زمین نامرده....


سلام نیر جونم شما لطف داری ...
آره اونجا بهتره اما منم اینجا دلم میگیره