فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدای مهربانم

1392/1/27 0:21
نویسنده : مامان دلتنگ
474 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا آغوشت را همین حالا نیاز دارم ...

همین حالا که در کنج ویرانه های این دنیا با یک بغل حسرت نشسته ام ...

آغوشت را حالا در پس تنهایی این روزهایم نیاز دارم...

دستانت را که باز کنی و‌هر کجا باشم خودم را به آغوشت میرسانم ...

تو که باشی دنیا با هه تاریکیهایش برایم زیبا میشود ...

تو که باشی همه ی لحظه های ناب زندگی به یکباره از آن من میشود...

مهربانم صدایم کن ... صدایم کن که صدایت همچو لالایی مادرانه برایم شیرین است ...

گریه های شبانه ام را اجابت کن ...

گلایه هایم را نادیده بگیر...

توخود خوب میدانه که من جز تو کسی را ندارم ...

رب من و‌خدای من آغوشت را برایم باز کن که من محتاج محبت تو هستم ...

من در کنار تو آرام میگیرم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی چشم به راه
26 فروردین 92 22:49
مطمءن باش خداوند اجابتت میکنه..دوست مهربوتم
خدا اجرصابران روضایع نمیکنه فدات شم
ازهمین امشب شروع میکنم به خوندن سوره مریم ..توکل به اسم اعظمش


انشاللله که خودش دستمونو تو همین ماه بگیره ...
ماماطهورا
27 فروردین 92 12:18
سلام زينب جان عزيزم مطمئن باش كه همين الان هم در آغوش خدايي همين كه ميتوني باخداي مهربانت دردو دل كني يعني تو آغوشش هستي و داره نوازشت ميكنه ومطمئن باش به زودي ني ني سالم و صالح بهت هديه ميده


سلام عزیزم ...
انشاااااااااااااااااااااااالله