فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بازم محتاج دعاهای شما هستم

1392/1/19 14:17
نویسنده : مامان دلتنگ
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای مجازی خوب من ...

امروز بازم به دعاهای شما سر نمازاتون محتاجم...

ساعت 4 وقت دکتر دارم ...

قلبم مثل قلب پرنده ای که تو قفس زندونیه تند تند میزنه ...

نمیدونم چی میشه ...

یا باردارم یا نیستم ...

جز این دوتا گزینه دیگه ای نیست ...

اگه باشم از خوشحالی پر دز میارم و اگه نباشم ....

دعا کنید اگه دکتر گفت باردار نیستم ، اشکم در نیاد و غرور ترک خوردم نشکنه ...

پاهام سست نشه و نقش زمین نشم ...

محکم باشم نه مثل کوه اما مثل یه درخت ...

خیلی محتاجم به دعاتون ...

دعا کنید خدا اون لحظه کنارم باشه که اگه شکستم اگه افتادم خودش بلندم کنه ...

نمیدونم چرا امید از دلم رخت بسته و رفته ...

نمیدونم چرا همش حس میکنم یه حرفی یه کاری امروز قلبم و بااااااااااااااااااااز میشکونه ...

استرس دارم ...

دلم می خواد داد بزنم شاید استرسم کم بشه ...

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاتو به دادم برس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

یه نی نی توو خواب و رویا
19 فروردین 92 14:26
زینب جون توکلت به خدا انشالله که بارداری انقدر به خودت استرس نده که واسه نینی جون خوب نیستاااااااااا


انشااااااااااااااااالله
مامانی
19 فروردین 92 14:52
ایشالا همه چیز درست میشه به آرزوت میرسی


انشالله
مامان نفس
19 فروردین 92 15:43
زینب تا شب صدبار میام سر میزنم عزیزم یه خبری بدهه از خودت.باشه؟دل تو دلم نیست...دلم نمیخواد ناراحتیتو ببینم


سلام ...دارم آماده میشم برم دعا کن
مرمر
19 فروردین 92 16:29
سلام ایشالا به حق امام حسین که بارداری.منتظر خبر خوش هستم.
rasta
19 فروردین 92 17:00
عزیزم ایشالله که خیره و خود نینی باشه .... هر جور که مصلحت باشه ... من که چشم روشنه ، کلی هم واست دعا کردم ، بی صبرانه منتظریم
نازی مامان فرشته آسمونی فاطمه
19 فروردین 92 17:03
وایییییییییییی زینب بیا خبر بده منتظریممممممممممم ایشالا به حق ۵ تن مامان شدی عزیزم
ماماطهورا
19 فروردین 92 17:41
سلام عزيزم انشالله كه با خبراي خوش برميگردي فقط زودي بيا خبربده كه بي صبرانه منتظرم . خداجونم زينب عزيزم رو به حق بي بي زينب خوشحالش كن امييييييييييييييين
مامانی چشم به راه
19 فروردین 92 18:04
ابجی جوووووووووووون زینب نیومدی؟ چیشد مردم ازاسترس...
.::مادر خانومی::.
19 فروردین 92 18:13
سلام عزیزم امیدوارم با خبرای خوب بیای فقط زود بیا بنویس که چی شد؟ نذاریمون تو خماری!
یه نی نی توو خواب و رویا
19 فروردین 92 19:06
زینب جون بیا دیگه ه ه ه ه ه دل توی دلم نیست بیا از نینی بگووووووووووو
مامان آتنا
19 فروردین 92 19:06
سلام خوبی زینب جون تورو خدا زود بیا ببینیم چی شد به امید خدا که باشه و دلت شاد باشه
مامان نفس
19 فروردین 92 22:07
زینب چرا نمیااااااای پس؟؟؟