فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پرواز یک فرشته

من و امید ...

1392/1/16 22:08
نویسنده : مامان دلتنگ
582 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر فاصله ی من و امید زیاد شده است...

چقدر رنگ پریده شده است این امید ...

او نیز پاسوز من شده است ...

شاید این من حسرت کشیده ام که پاسوز او شده ام..

او افسار مرا در دست دارد هر کجا که می خواهد دل مرا میکشاند ...

خسته ام ... از او ... از امیدی که ناجوانمردانه نا امیدم کرد...

به امیدی که اشک را مهمان چشمان ساخت...

من که عاشقانه صدایش زده ام ...

پس چرا مرا اجابت نمیکند...

خسته ام از این همه صبر ...

وقتی فاصله ام با او زیاد است ...چرا صبر کنم ؟

چرا امید داشته باشم...

من و او آسمانها فاصله است بینمان ...

خدایا همه نگاهم به سوی توست...

دستانم ، تورا اجابت میکند...

دلم تورا می خواند...

مهربانم ... اجابت کن این منه خسته دل را...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم.خوزستان
16 فروردین 92 22:53
سلام فدات بشم توروخدا اینقدرناامید نباش
میدونی باهرکلمه ات قلبمو به درد میاری
اجی ایمیلتو بده؟منتظرم


سلام ...
خدا نکنه ...
اینارم ننویسم دق میکنم ...
pc131@yahoo.com
pc131 آیدیمه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 فروردین 92 2:26
سلام زینب جونم مرسی به ما سر زدی
امید همین نزدیکیه دور نیست کافیه چشمات به آسمون باشه و دلت رو به دریای لطف خدا بسپاری
اگه امیر عباس رفته شاید خدا مصلحت دونسته اون توبهشته و یه روزی شفاعتت رو میکنه مطمئن باش

ایشالا که بزودی دلت بازم شاد میشه و امیر عباس برمیگرده پیشت و برات میمونه

بحق امام رضا


سلام عزیزم ...
مرسی از لطفت ... خدا یلدای نازتو برات نگهداره انشالله ...
انشالله همین طور که میگی باشه

ماماطهورا
17 فروردین 92 9:54
سلام زينب جونم ميشه يه خواهشي كنم با اينكه دردودلات و خيلي خيلي دوست دارم ولي ازت خواهش ميكنم بيا و با اميرعباس گلت اميدوارانه دردودل كن تا اميرعباست شفاعت كنه پيش خدا و ازش بخواد كه يه فرشته كوچولو ديگه بهت هديه بده مطمئنم كه خداهم خواهش اميرعباست رو رد نميكنه.عزيزم دوست دارم
بازم ميگم عاشق دردو دلاتم


سلام سعیده جون ...
ببخش اگه با نوششته هام دلت میگیره یا ناراحت میشی ...
باور کن اگه همیناروهم ننویسم دلم میترکه ...
مامان نفس
17 فروردین 92 10:34
خصوصی داری


سلام باشه
مامان آتنا
18 فروردین 92 2:23
سلام عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم بزودی شادی مهمون دلت بشه
پری آمد یا نه


سلام مرسی عزیزم...
نه هنوز