فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

انگاری فعلا دنیا به کام من نیست ... البته تا اطلاع ثانوی...

1392/1/15 23:04
نویسنده : مامان دلتنگ
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

واسه خاطر اون دوستهایی که منتظر بودن مثل من ...

انگاری این ماه هم نشد که بشه ...

البته تا زمان پ ر ی یه روز مونده اما یه بی بی چک  فرانسوی خریدم ...

امروز یعنی یک الی دوروز قبل زمان پ باید چک میکردم که کردم و نشد ...

یعنی منفی بود...

ذوق من و علی هم کور شد ...

خیلی دلم گرفت ...

آخه این ماه خیلی امید داشتم...

اما نشد ...

دلم گرفته حرفی ندارم برای زدن ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم.خوزستان
15 فروردین 92 23:47
سلام عزیزدلم
خدایا به حق امام رضا
اجی زینبمو ناامیدنکن
یاالله...


خيلي دلم تنكهخيلي خسته ام. برام دعا كن
ریحان
15 فروردین 92 23:54
'گلم توهم مامان میشی.....فقط کمی صبرکن...
همه چیزتووقتش اتفاق می افته...
منم تا3روزه دیگه میفهمم مامان شدم یانه


سلام انشالله شما مادر بشي من كه اميدم كم شده
یه نی نی توو خواب و رویا
16 فروردین 92 0:07
زینب جان حال منو تو خیلی بهم نزدیکه، چه میشه کرد ؟! اما خودت بهتر از من میدونی که اگه خدا بخواد شیشه رو کنار سنگ نگه میداره حتما مصلحتیه که الان نمیخواد خدا که دوس نداره ناراحتی و عذاب مارو ببینه، فقط این ماییم که خیلی بی طاقتیم،دلم برات مثل خودم گرفت


اين خارجي بود دقيقه
چرا دروغ بكم زينب خسته ام و نااميد
مامانی چشم به راه
16 فروردین 92 0:21
عیب نداره زینب جون..هنوز معلوم که نیست. بی بی چک جواب منفی کاذب زیاد داره هنوز هم امید هست قربونت برم اگرم نشد باشه ماه بعد فدات شم ...هنوز خداهست .ناامید نشو فدات بشم من الهی قربون دلت برم من
فاطمه مامان زهرا
16 فروردین 92 1:13
بفرما خصوصي
ناهید
16 فروردین 92 11:19
salam azizam chera naomidii?aslan negaran nabash eshala be zodi miay khabare bardarito behemon midi man motmaenam.
andaki sabr sahar nazdik ast


سلام
اميدوارم همينطوري باشه
ماماطهورا
16 فروردین 92 12:01
سلام زينب جونم خوبي گلم نبينم ناميد باشيا به اين بي بي چك ها اعتمادي نيست هرچند خارجي باشه پس تا پري نيومده كه انشالله نمياد اميد هست


سلام مرسی از دلداریت...
اما میدونم نیستم ...
راستی اسم خودت طهوراست ؟
وبلاگ نداری
مامان نفس
16 فروردین 92 12:24
سلام زینب بهم سر بزن خصوصی داری


باشه
مرمر
16 فروردین 92 14:38
قربون دلت غصه نخور.نباید ناامید بشی خدا صداتو میشنوه اما صبر داشته باش میدونم سخته


دلم خیلی گرفته
ماماطهورا
16 فروردین 92 16:29
زينب جونم اسم خودم سعيده سادات وبلاگم دارم 1 بار سرزده بودي به وبلاگم ونظرداده بودي.من وبلاگ تورو هم ازاونجا پيدا كردم


ساداتی ؟
پس برام خییییییییییییییییییلی دعا کن ...
من ارادت خاصی به سادات دارم ...
میشه آدرسشو یه باز دیگه بهم بدی ؟
ماماطهورا
16 فروردین 92 19:49
بله عزيزم اگه لايق باشم هميشه دعات ميكنم توهم برام دعا كن .
چشم اينم ادرس
http://tahurami@niniweblog.com


مرسی ...
چرا نوشتی مامان طهورا وقتی نی نی نداری
ماماطهورا
16 فروردین 92 19:51
ببخشيد يادم رفت بگم زينب جان اگه دوست داشتي توختم حديث كسا شركت كني سري به كلوپم بزن خوشحال ميشماينم آدرسش
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=18611&ChatDate=16-1-1392&PostID=36251179#36251179

مرسی
حتما ... راستی من آیدی میدم دوست داشتی بچتیم ...
pc131
ماماطهورا
16 فروردین 92 20:02
عزيزم اسم مستعارمه همسرم انتخاب كرده زياد دوست نداره اسم خودمو تو نت بزارم .واجازه نميده تو آيدي بيام و بچتم ولي خيلي خوشحال ميشم بياي كلوپم و اونجا با هم بحرفيم

fباشه عزیزم
مامانی چشم به راه
16 فروردین 92 20:31
عزیزدلم خوب شدی؟
سعی کن همیشه جای امید روبرای خودت نگه داری..من هنوز امیدوارم که شاید باردارباشی


نمیدونم چی بگم زینب ...
اما من امیدی ندارم

مامان آرشا
16 فروردین 92 21:39
عزیز دلم نا امید نشو انشالله خدا یه نی نی سالم و صالح به زودی بهت میده


سلام امیدم به خداست اما انگار خدا هم...
سجاد
19 فروردین 92 22:50
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...