فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

رمز گذاشتم چون بعضیا میگن چرا همش از غم می نویسی ...

1392/1/14 15:56
نویسنده : مامان دلتنگ
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...

صدام و میشنوی ؟

خودت گفتی هر جا که باشم و صدات کنم تو جواب میدی ...

آخه مهربونم خسته ام ...

دلم گرفته ...

اشکهام همینجوری میریزه و هیچکس نیست پاکشون کنه ...

خدا جونم ،‌من که دوست دارم ...

من که راضیم به رضات ...

اما خسته ام ، آخه منم آدمم ،‌یه آدم گنهکار....

نه من مادرم ... یه مادر تنها ...

خدایا روزها و ببین ،‌ببین چه سخت میگذرن ...

نه همدهمی ،‌نه شوری ،‌نه دلخوشی ...

پس چرا زنده ام ؟

این عذاب چیه ؟

خدا جونم یه نشونی ؟ یه راهی ...

این خواسته زیادی ؟

مهربونم کجا صدات بزنم که بشنوی ؟

چه جوری صدات کنم که نادیده نگیریم...

انگار هر راهی که میرم آخرش بن بست ...

یه بن بست تاریک ...

پس کجاست روشنایی حضور تو ..

یعنی من اینقدر بد بودم و نمیدونستم ...

خدایا میترسم از روزی که افسارم بیش تر از الان در دست شیطان باشه ...

خدایا من که همیشه پناهم تو بودی...

نکنه در خونت و به روم بستی ؟

کجاست خنده های شادمانه ؟

کجاست روزهای خوش ؟

خدایا به خودت قسم که فقط تو آرومم میکنی و هیچ ...

یه نگاهت کافیست ...

خدایا تو که بزرگی ، تو که کریمی ...

من دوستت دارم ...

من خداییت را دوست دارم ...

من حس بودنت را دوست دارم...

اما مهربانم من هم انسانم ..

من هم عاطفه دارم ...

بامعرفت خودت 9 ماه حس مادری به من چشاندی ...

آخر با مرام این دیگر چه آزمایشیست که درونم را ویران کرده ...

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمکم کن ...

همه حرف من این است ... مهربانم ، بیا و خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم.خوزستان
11 فروردین 92 15:00
سلام میشه رمزنذارید
یااگه میذارید رمزشوبدونم اخه من هروزمیام اینجا سرمیزنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم وبلاگ ساختم خبرت میکنم زینب جان
عزیزم غصه نخور من برات دعا میکنم میدونم سخته ولی تقدیره نمیشه کاریش کرد اگه فیس بوک میری ای دیتو بده تااددت کنم
به حق امام رضا که عاشقشم و4باررفتم پابوسش یه بچه خوبوسالم بهت بده لطفارمزشوپاک کن خدایا زینب رو ناامیدنکن به حق دل سوخته حضرت زینب
این بوس واسه فرشته کوچولو
این بوس هم برامامان جون

سلام عزیزم ...
مرسی از این همه محبتت ...
رمزوشو نمیتونم پاک کنم ...
اما ایمیل بده برات بفرستم...
یاآدرس وبتو ...
من فیس بوک ندارم اما یاهو و ایمیلم اینه
pc131@yahoo.com
انشالله خدا صدای دعاتو در حق من شنیده باشه
یه نی نی توو خواب و رویا
11 فروردین 92 15:10
زینب جون رمزو بهم بده
شیدا
11 فروردین 92 15:47
به من رمز نمیدی؟؟؟؟؟
ممنون عزیزم
منم اگه چادر نپوشم شوهرم ازین کارا نمیکنه


من از اول چادری بودم شیدا جونم ...
اما خوب شوهرم اوایل رنگهای روشن البته به قول خودش جیق می پوشیدم خوشش نمی اومد ولی بنده خدا الان خودش برام روشن میخره
rasta
11 فروردین 92 16:03
سلام زینب جون خوبی عزیزم؟
معلومه که با شما بودم ، مگه به غیر از شما زینب دیگه ای اینجا هست که من انقدر دوسسش داشته باشم؟
من که دلم برای شما ها خیلی روشنه عزیزم و همیشه هم پیشت میام ،
دیدم که رمز گذشتی....میفهمم چی میگی....
هر کسی حق داره برای دل خودش بنویسه....
به دیگران هم ربطی نداره....
به قول شاعر
هر چه میخواهد دل تنگت بگو....
خوشحال میشم اگر رمز رو داشته باشم!


سلام رستا جونم ...
مرسی از اینکه به یادم هستی ...
از اینکه دعام میکنی هم ممنونم ...
خیلی خوبه که درکم میکنی
یه نی نی توو خواب و رویا
11 فروردین 92 17:51
الهی آمین
مامانی چشم به راه
11 فروردین 92 18:37
منم رمز... زینب جون...منم خیلی دلم گرفته..حس میکنم دارم روزبه روز ازبچه دورترو دورترممیشمک صبر کردن دیگه برام واژه ای آشنا ست ولی زینب دیگه نوبت ماست ..همه دوستامون بار دار شدن انشالله که به زودی زود مامان میشی نازنینم راستی نظرخصوصی نکردم چون خصوصی میکنم نظرم نمیاد
نازی
12 فروردین 92 1:44
واییییییی مرجان دلم می خواد این آرانو گاز بگیرمممممممممممم
عشقه


ماماطهورا
12 فروردین 92 23:48
سلام زينب جان خوبي عزيزم؟اي كاش رمزنميزاشتي من با دردو دلهاي تو خيلي آروم ميشم الان كه اومدم ديدم رمز گذاشتي حالم گرفته شد اگه ازنظرت ايرادي نداره منم دوست دارم رمزو داشته باشم تابتونم دردو دلهاي عاشقانت رو بخونم ممنون ميشم اگه بدي رمزوعزيزم دوست دارم و برات دعا ميكنم توهم براي من دعا كن
مامان نفس
14 فروردین 92 10:28
سلام زینب منم رمز...
مامان سارا
14 فروردین 92 10:32
رمز لطفاً