فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1392/1/9 13:30
نویسنده : مامان دلتنگ
587 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم دلتنگی را چگونه برایت معنا کنم ...

من به اندازه ی همه ی بهارهای  گذران زندگی ام دلتنگ لحظه های داشتنت هستم...

صبر صبر تنها واژه ی اشنایی ست که میشناسم .

امیر قلب شکسته من ، مادرت همه ی لحظه هایش را با یاد تو سپری میکند .

میدانم که دیگر برنخواهی گشت

اما من همیشه منتظرت هستم شاید معجزه ای کند انکه از سر درونم باخبر است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی چشم به راه
9 فروردین 92 15:29
سلام عزیزم
ازتهران برامون مهمون اومده بود
خکبی؟ چه جوری چله بریدی زینبی؟



ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺯﻥ ﻋﻤﻮﻡ ﺍﻭﻥ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩ ﺭﻓﺘﻢ ﺣﻤﺎﻡ ﺑﺎ ﭼﻬﻞ ﺗﺎﺱ ﺍﺏ ﺭﯾﺨﺖ ﺭﻭﻡ ﯾﻪ ﺩﻋﺎﯾﯽ ﺧﻮﻧﺪ ﮔﻔﺖ ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻠﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﺮﺍﻡ ﻧﺸﻨﯿﺪﯼ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻭﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﻋﻘﺪﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎﻫﻢ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﺟﺎﺑﺎﺷﻦ ﭼﻠﻪ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻪ ﯾﺎﺣﺴﯿﻦ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﺎﺯﻩ ۴۰ ﺭﻭﺯﻧﺒﺎﯾﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﻩ ﯾﺎﺣﺴﯿﻦقﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻗﺪﯾﻤﯿﻬﺎ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺩﺍﺭﻡ ﭘﺮﺱ ﻭ ﺟﻮ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﯽ ﭼﻠﻪ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻓﺎﻝ ﮔﯿﺮﻭﺩﻋﺎﻧﻮﯾﺲ ﻧﯿﺴﺘﻨﺎ ﺑﻠﺪﻥ ﭼﻠﻪ ﺑﺒﺮﻥ ﺑﺎ ﯾﻪ ﭼﻬﻞ تاس
یه نی نی توو خواب و رویا
9 فروردین 92 15:37
انشالله که خدا یه گل پسر دیگه بهت میده ،عزیزم امیرعباس شما و علی اکبر من انشالله ذخیره آخرت ما باشند حداقل آخرت بتونن ماماناشونو رو سفید کنن


ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ
الهام مامان فاطمه
9 فروردین 92 15:39
زینب منم خیلی دلتنگم نمی تونم به اینده فکر کنم
زینب برام دعا کن خیلی استرس دارم
دلت پاکه برام دعا کن



ﺳﻼﻡ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﺗﻮﺩﯾﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮﺕ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺷﺎﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻧﻪ ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ
مامان آرشا
9 فروردین 92 16:18
من برات همیشه دعا میکنم عزیزم انشالله به خواستت برسی


ﻣﺮﺳﯽ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺍﺭﺷﺎﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﺕ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺧﺪﺍ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻋﺎﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﻨﻮﻩ
مهدیه
9 فروردین 92 17:51
زینبی فاطمه سادات مریض شده! براش دعاکن!بوس


چرا چی شده
مریم خوزستان
10 فروردین 92 3:21
سلام سال نومبارک
انشالله سال خوب وخوشی همراه باسلامتی داشته باشی
من مریم 21ازخوزستان رامهرمزهستم
من همیشه میام توفایلهای امیرعباس چون یه پسردایی دارم اسمش امیرعباسه دوستش دارم
بی نهایت
تاحالا اسم وبلاگتونوندیدم
تا امشب دیدم واقعا دلم گرفت امیدوارم خداهرچه زودترعیدی تو بده
میشه بگید اهل کجایید؟
امیرعباس چقدش بودکه فرشته شد؟


سلام عزيزم ممنون از لطفت من رشت زندكي ميكنمتازه به دنيا اومده بود عزيز دلم
ماماطهورا
10 فروردین 92 12:24
سلام زينب جان چندروزه كه دارم خاطرتات روميخونم باهركلمه وجمله هات اشك ريختم نميگم صبركن چون ميدونم خيلي خيلي سخته.ولي ميخوام بگم كه تو حداقل اميرعباس فرشته كوچولوت و داري كه ازدل تنگيات براش بنويسي وبراش لالايي بخوني وبراش گريه كني ولي من چي بگم كه حتي نميدونم براي كي دردودل كنم ولي انشالله كه امسال سال خوبي ميشه برامون.زينب جان اگه اجازه بدي منم ازاين به بعد دوستت باشم خيلي خوشحال ميشم


سلام عزيزم
اين حرف و نزن خيلي سخته كهءبچه داشته باشي و ازت دور باشه حامله نميشدم يه غم داشتم اما الان 1001غم دارم
حتما دوست خوبم منم خوشحال ميشم
مرمر
10 فروردین 92 19:52
سلام زینب جان منم بچه رشتم مجردم ایشالا به همین وقت اذان خدا یه نی نی سالم تو همین سال بده بهت.


سلام مرمر جونم ...
مرسی همشهری ... انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااالله
یه نی نی توو خواب و رویا
11 فروردین 92 0:01
زینب جون شما چند سالته ؟ و امیرعباس چرا زود به دنیا اومد؟
مامان علی اکبر
11 فروردین 92 4:54
بهار تمام طراوتش را مدیون یک گل است: "گل زیبای نرگس" سال نو مبارک اللهم عجل لولیک الفرج
ناهید
11 فروردین 92 11:41
salam azizam khobi?manam khobam in chand roz be enternet dastrasi nadashtam.shanbe nobat zayman zade baram.baram 2a kon.movazebe khodet bash


سلام عزيزم به سلامتي انشالله
من و ياد بياريا ناهيد
مامان سارا
14 فروردین 92 10:30
زینب خانومی اون معجزه ای که ازش حرف می زنی حتماً به زودی اتفاق می افته


انشالله سارا