فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پرواز یک فرشته

یازهرا

1392/1/4 23:20
نویسنده : مامان دلتنگ
662 بازدید
اشتراک گذاری

شهر آبستن غم هاست خدا رحم کند...

شهراین بار ،‌چه غوغاست خدا رحم کند...

بوی دود است که پیچیده ،‌کجا میسوزد ؟

نکند خانه مولاست خدا رحم کند ...

هیزم آورده که آتش بزنند این در را ...

پشت در حضرت زهراست خدا رحم کند...

همه جمعند و موافق که علی را ببرند...

علی هم یکه و تنهاست خدا رحم کند...

غزلم سوخت ، دلم سوخت دل آقا سوخت ...

روضه ام ابیهاستخدا رحم کند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شیدا
5 فروردین 92 0:02
عید توام مبارک عزیزم
ان شاالله زیر سایه امام زمان
ممنون از راهنماییت


خواهش عزیزم ...
موفق باشی
یه نی نی توو خواب و رویا
5 فروردین 92 8:41
زینب جون خداوند در براورده شدن حاجتت تعجیل بفرماید انشالله


سلام عزيزم مرسي از لطفت انشالله
مامان آرشا
5 فروردین 92 9:53
انشالله حضرت زهرا حاجتت رو بده....


سلام عزيزم انشالله
نیر
6 فروردین 92 12:30
سلام زینب جان..متاسفانه همه چی تموم شد...برام از خدا صبر بخواین...از روی ماه امیرعباس میبوسم..


سلام عزيزم نيرجان خودت و نباز حتما خيرو صلاح اين بوده من اطمينان دترم خدا مي خواد قشنكترين فرشته هاشو بهت بده
نیر
6 فروردین 92 19:55
سلام مامان امیرعباس خوشگل...خیلی تحت تاثیر جمله ی قشنگتون قرار گرفتم...من میوام با امتحان پس دادن هام بخدا نزدیکتر بشم...من عاشق خودش و مصلحتشم...انشالله به قول شما بهترین فرشته هاشو برام نگه داشته...برام از خدا صبر بخواین..فقط همین و ناراحت نشین..
ممنون که دلداری قشنگی بهم دادین...جمله ی خیلی قشنگی بود..امیرعباسو ببوسین..



خدارو شكر كه ارومي
من نميتونم اميرعباس و ببوسم اون و تقديم خضرت زهرا كردم عزيزمءالان پيش صاحب اسمشه
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
6 فروردین 92 20:11
سلام عزیزم ممنون که به وب دخملیم اومدی
با خوندن وبتون خیلی دلم گرفت دعا میکنم هرچه زودتر خدا بهتون یکی دیگه از فرشته هاشو بده



سلام عزيزم مرسي از لطفت انشالله
نیر
7 فروردین 92 22:35
سلام زینب جون...اونقدر از فرط دلتنگی به هر وبلاگی سر میزنم که تو رو با یکی دیگه اشتباه گرفتم.....واقعا واقعا شرمنده ام...بخدا نمیدونم چی بگم...انشالله خدا هرچه زودتر امیرعباستو بهت هدیه کنه اونوقت روزی 100000000000مرتبه از روی ماهش ببوسی عزیزم...بازم شرمنده


اشكال نداره عزيزم پيش مياد
نیر
7 فروردین 92 23:04
سلام زینب جون..من باز اومدم...این پست رو حتما بخون...این روزا اونقدر فکر و خیال داشتم که وبلاگت رو بطورکامل نخونده بودم...برای تو و گل پسرت خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم... نمیدونم چی بگم..هممون داریم یه جورایی امتحان پس میدیم..ولی امتحان تو خیلی خیلی سخت بوده..البته منم یه جور دیگه ای عذاب میکشم تا میام به داشتن فرشته هام عادت کنم پر میکشن و میرن ولی بازم میگم امتحان تو خیلی سخت بوده...امیدوارم به همین زودی امیرعباست برگرده پیشت...بهت عادت کردم..تو هم به من سربزن...یه جورایی همدردیم...فقط یه سوال....شما طبیعی باردارشده بودی؟؟؟؟؟یا مثل من با شکنجه!!!!

سلام عزيز دلم
منم همين حس و بهت دارم عزيزمانشالله خدا بهت زودي ني ني هاي سالم و صالح بده. عزيزم من لاپراسكوپي كردم بعد امپول زدم بعد چهارماه باردار شدم البته يكشال مي خواستم نميشد
مامان فرشته
8 فروردین 92 5:16
سلام خانومی امیدوارم امسال سال خیلی خوبی برات باشه. از خدا میخوام به احترام ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه ع هر چه زودتر دلتو شاد کنه. زینب جان با اجازتون لینکتون کردم.


سلام عزيزم انشالله براي شماهم سال خوبي باشه
نشالله خدا حاجت همه دوستان بده حاجت من رو هم بده.
خيلي ممنون بابت لينك
من فعلا با همراه ان ميشم نميتونم لينك كنم
تداعی
8 فروردین 92 13:21
سلام عزیزم از بابت نظرت ممنون
من فقط واست ارزوی شاد بودن دارم و اینکه هیچ وقت امیدتو از دست ندی


سلام عزيزم خيلي ممنون.
انشالله
(◡‿◡✿)خــالــهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
8 فروردین 92 23:28
سلام عزیز گلم مرسی از لطفتون که اومدید پیشمون نی نی ماهم امروز بدنیا اومد بدوید که تو وبش جشنه