فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

این سال نیز میگذرد...

1392/1/3 13:50
نویسنده : مامان دلتنگ
759 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

سلامی مثل یه بارون نرم نرمک بهاری ...

امروز سومین روز بهار 92 هست...

و من غم و غصه را به بادهای بهاری سپرده ام تا شاید از آسمان دلم رخت ببندند...

من امیدم را همچو سال نو کرده ام ...

و هفتسینش را در سفره دلم چیده ام ...

دیروز و امروز خنده را مهمان لبانم کرده ام و عیدی از عشق و امید به آنها داده ام ...

میدانم زمستان نیز تمام میشود ...

و زندگی من نیز بهاری بهاری بهاری میشود ...

...................

مهربان خدای من زمستان بند شده در این ویرانه فقط به دست تو بهاری میشود...

من لب پنجره انتظار نشسته ام و نگاهم به دستان پر مهر توست ...

خدایا عیدی امسالم را چگونه میدهی که درد دلم را تسکینی باشد ...

مگر غیر این است که من جز تو کسی را ندارم ...

مهربانم من همیشه دست به دامان تو شده ام ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنيم سادات
3 فروردین 92 16:54
سال نو مبارك
انشالله سال خوبى داشته باشيد و خدا حاجت دلتون رو بده و شادى توى خونه دلتون پايدار باشه


سلام عزيزم مرسي عزيزم انشالله
نگاری
4 فروردین 92 0:48
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.

عیدت مبارک مامانی
به زودی عکس های جدید می زارم از سیسمونی نی نی
اونموقع بیا همه رو ببین


باشه عزيزم
مامانی چشم به راه
4 فروردین 92 1:00
نظرام نمیاد زینب؟


سلام نه
مامان آرشا
4 فروردین 92 19:48
زینب جون سال نو مبارک امیدوارم امسال خدا یه کوچولوی سالم و صالح بهت هدیه بده


سلام عزیزم ...
مرسی انشالله عزیز دلم..
سال نو شما هم مبارک
ایه
8 فروردین 92 21:48
سلام عزیزم سال نومبارک امیدوارم سات خوبی داشته باشی ممنون که سرزدی
چراجوابمو نمممممممممممممممممممممممممیدی


سلام عزیزم ...
مرسی اما جواب چی