فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سلام اقا سلام خداي احساس

1391/12/15 22:51
نویسنده : مامان دلتنگ
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا سلام خداي احساس 

قربون اسم تو حضرت عباس

اينجا كربلاست 

اينجا سر.مين عشق است 

سالهاست به انتظار اين روز هر عاشورا زيارتش را ارزو كرده كردم 

و امروز   ضريحش را در واغوش كشيدم

و عاشقانه هايم را نثارش كردم

خيلي خوشحالم كه هتل اينترنت داره

براااااااي همه دعا كردم تا جايي كه يادم بود اسم بردم بقيه رو هم  به اسم دوستان ني ني وبلاك 

خيييييييلي حال و هواش بهشتيه 

جاي همه خالي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامانی چشم به راه
15 اسفند 91 23:03
سلام زینب .زیارت قبول
فکرنمی کردم بیای تاقبل از ایران اومدنت
نمیدونم چی جوری تشکرکنم واسه محبتت
خوش به سعادتت عزیزم.ایشالا که زود حاجتتو از امام حسین میگیری
من شک ندارم که حاجت روامیشی.دعا زیرگنبد حسین مستجابه
مداقب خود باش گلم.قربونت برم که به یادم بودی
اشک توچشام جمع شده زینب


فدات بشم منم ميدونم كه خدا به زودي بهت بجه ميده همههههه جا يادت اوردم همه جاءبرات نماز خوندم هرجا كفتم خدايا بجه مي خوام تورو هم كفتم
مهدیه
15 اسفند 91 23:19
سلام دوستم
بی اندازه به یادتم
التماس دعا!


اينترنت مجاني و دل بي رحم فدات منم هميشه
هستی
15 اسفند 91 23:40
خاله سلام همیشه وبلاگتو دنبال میکنم خاله اونجایی واسه ی منم دعا کن منم دلم یه داداش یا خواهر میخوام جنسیتش فرق نداره ارزو به دلمه از کلاس اول تا حالا که 12 سالمه خدا داره بهم یه نشونی هایی میده خاله واسم دعا کن راست باشه و من خیال نکن منم واست قدم گاه حضرت ابولفضل دعا کردم


سلام حتما عزيزم
مرسي از لطفت
مامانی چشم به راه
16 اسفند 91 6:43
زینب دلت دیگه قرص باشه..ماکه رفته بودیم کربلا یه زن وشوهربچه دارنمیشدن اتفاقا آشنامون هم هستن.یه ماه بعدش خانومش حامله شد.اسمش روهم امیرعباس گذاشت .الان یه پسردیگه هم دارن.دیگه نبینم غصه بخوری.خیالت آسوده باشه دیگه اینجادست خالی برنمیگردی.منم دیگه خیالم راحته.چون اونجابرام دعا کردی.دوستت دارم وبه یادتم.


فداي تو . صبح رفتم حرم حضرت عباس الان اومدم بهمش به يادتم اطمينان دارم خدا به ابروي حضرت عباس دست خالي نمي فرسته من و انشالله امروز ميري و خبر بارداريتو بهم اطلاع ميدي
یه نی نی توو خواب و رویا
16 اسفند 91 7:31
سلام زینب جون زیارت قبول تورو خدا رفتی حرم حضرت عباس اگه تونستی برام 2رکعت نماز حاجت بخون،انشالله با دست پر از کربلا برگردی، یا علی مدد


باشه عزيزم ميرم. از طرف همه منتظراي ني ني تو وبلاك نماز مي خونم
.::مادر خانومی::.
16 اسفند 91 10:47
سلام زینب جان
خوشا به سعادتت عزیزم
منم دوسال پیش اونجا بودم
به خدا همش تو خواب گذشت و نفهمیدم
حالا...حسرت یه لحظه ایستادن تو بین الحرمین تو دلم مونده
؛خوندن یه زیارت عاشورا تو حرم آقا قمر بنی هاشم!
مدتهاست دلم پرکشیده برای شش گوشه ی آقام حـــسین.
دلم تنگ شده برای خوندن
ای اهل حرم؛ مـــیر و علمــدار نیامد
سقای حســـین؛ سید و سالار نیامد

عــلمــدار نیامد...
عــلمــدار نیامد... تو بین الحرمین!
عزیزم این اولین باریه که تو وبت برات کامنت میذارم
ازت یه چیزی میخوام
اگه برات زحمتی نیست؛زیر قبه ی آقا اباعبدالله که رفتی
برای همه ی بی بچه ها دعا کن
میگن اونجا،زیر قبه، هیچ دعایی رد نمیشه
عزیزم التماس دعا دارم ازت
تورو به ابالفضل برامون دعا کن
به خدا اشک نمیذاره بنویسم؛ اگه تونستی زیر قبه که رفتی از آقا بخواد دوباره .::مادرخانومی::. و .::آقای پدر::. رو بطلبه.
ممنون عزیزم
التماس دعا...
یا حسین
یا باب الحوائج ابالفضل



مامی امیرحسین
16 اسفند 91 11:09
سلام زینب جون. کربلایی زینب. اتفاقا از مشهد که اومدیم یادم افتاد که شما همون روز رفتی کربلا... گفتم چطوری براش نظر بذارم که تو مشهد کلی یادش بودیم(هم من هم همسرم) و براش دعا کردیم. حالا که کربلاهه و نمیاد سراغ وبلاگش. خیلی خوشحالم که اونجایی. راستی چه خوب موقع رفتی. ضریح اقا امام حسین را هم که تازه باز کردن. التماس دعا. خیلی زیاد.


سلام مرسي از اينكهبه يادم بودين
خيلي خيلي زيبا بود جات خالي
.::مادر خانومی::.
16 اسفند 91 14:09
سلام کربلایی خانوم, زیارت قبوول
منم صبح برات نظر گذاشته بودم
ولی گویا ثبت نشده!!
کلی نوشته بودم!!
هیچی دیگه
فقط یاد ما باش


سلام عزيزم ديدم. فقط با همراه ان ميشم نمي تونستم اون لحظهءجواب بدم حتما ناىب و زياره هستمء
مامان نفس
16 اسفند 91 19:49
سلام زینب جووووونم.التماس دعا عزیزم.نمیدونی چه قدر ذوق کردم دیدم اومدی.برام دعا کن زودتر مشکلاتمون حل شه عزیزم سلام منو به اقا ابوالفضل برسون


سلام حتما عزيزم
shamim
16 اسفند 91 22:19
salam zeynab jo0n.khosh be sa'adatet.ziaratet ghabol hagh eishala.eishala daste por barmigardi.barae mane poshte k0nkori ham 2a k0n.
ناهید
16 اسفند 91 22:31
سلام عزیز دلم زینب جونم این چند روز 1لحظه هم از یادت بیرون نمیومدم.هر وقت کربلا رو نشون میداد میگفتم خوش به سعادت زینب جونم.برات خیلی دعا کردم که ایشالا دست خالی برنگردی و مطمین باش که برنمیگردی جز اینکه حاجتتو گرفته باشی.روزی که زریح امام حسین رو داشتن میذاشتن به حالت حسودیم شد.ممنون که اونجا یادم کردی.دوست دارم عزیز دلمممممممممممممم
مامان سارا
17 اسفند 91 10:57
زینب جون ، زیارت قبول
حتماً و منو کیان هم یاد کنی دوستم .
برای من و کیان و باباش


سلام حتما
مامان جون نی نی
18 اسفند 91 6:23
سلام زینب جان زیارتت قبول و التماس دعا
انشاالله به سلامتی و دل خوش برگردی پیشمون


سلام عزیزم مرسی
نسرین
19 اسفند 91 7:10
الهی زیارت قبول باشههههههههه
وای اشکام دارن میریزنننننننن الهی بمیرم برای داغ دلت... تصورش هم وحشتناکه چه برسه ادم خودش تجربه کنه...
تو رو خدا اگه هنوز اونجایی برای من هم دعا کنننننننن التماس دعا دارم..


سلام عزیزم انشالله قسمت خودت بشه و حاجت روا بشی
مامان علی اکبر
19 اسفند 91 14:34
سلامم زینب جون
زیارت قبول.برا ما هم دعا کن


سلام انشالله قسمت خودت بشه
مامان فرشته کوچولو
20 اسفند 91 2:24
سلام دوستمممممممم زیارت قبول خانوم جات حسابی خوبه الهی که حاجت روا شی عزیزم ما رم از دعای خیرت بی بهره نزار


سلام جات خالی دعا کردم که انشالله خدا خودش حافظ نی نیت باشه
الناز مامان بنیا
20 اسفند 91 14:59
زیارتتت قبول
نازی
20 اسفند 91 18:18
التماس دعا عزیزم برای من و دخترم هم دعا کنم
عسل
20 اسفند 91 22:41
سلام....خواهش می کنم.میشه برای من یک دعایی بکنید؟خیلی محتاجم...واقعا محتاجم....
خیلی ممنون


سلام عزیزم من هرجا رفتم داشتم دعا میکردم میگفتم حاجت همه نی نی وبلاگیها براورده بشه ... انشالله خدا به ابروی سقای کربلا حاجت شمارو هم بده
مامانی چشم به راه
21 اسفند 91 0:02
سلام زینب جون
زیارت قبول
سمیه وبش کدومه ابجی؟خوشبحالش


سلام عزیزم انشالله به زودی خودت بری کربلا با بچت تو بین و الحرمین آب پخش کنی ...
دردونه اونم بچش بعد تولد فرشته شد تو مرداد ماه
مهدیه
21 اسفند 91 11:46
سلام
زیارت قبول!
کی بیایم دیدن زائر؟
هر وقت سرت خلوت تر شد میام. می خوام حسابی ببینمت!


سلام عزیزم تازه دیروز رسیدم ...
هروقت دوست داشتین قدمت رو چشمام
ریحان
21 اسفند 91 12:46
ای جان چقدرزیبانوشتی...............خوش به حالت..

ایشالله حاجت روابشی...........دلم خیلی گرفته باز نی نی نیومده..


سلام عزيزم انشالله كه خدا به زودي بهت بده. يه ني ني ناز و سالم و صالح