فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

ساعت 6:45 روز جمعه 11-12-91 قبل از رفتن

1391/12/11 6:47
نویسنده : مامان دلتنگ
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

دیگه وقت رفتن ...

مقصد کربلا ...

ساعت حرکت ٨ صبح روز جمعه ...

دلم جلوتر از خودم رفته ...

و حالا جسمم به دنبال دلم در حال حرکت هست ...

واسط من برای این زیارت پسر یک روزه ای که ٩ ماه در درونم پرورش دادم و بعد هدیه به حضرت زهرا کردم ..

کوله بارم عشق ,‌امید ,‌آرزو و کلی حرف نزده که تو دلم مونده ...

اشتیاق دیدن حرم ٦ گوشه هوش و حواسم و برده ...

انشالله بتونم نائب و زیاره همه باشم و زیارتم مورد قبول همه ائمه باشه انشالله ..

دوستهای گلم به امید روز دیدار...

ما که داریم میریم من و دلم و میگم شما هم دلتون و به دلم وصل کنید قول میدم ببرم توی حرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یه نی نی توو خواب و رویا
11 اسفند 91 13:01
وااااااااااااااااای خوش به سعادتت عزیزم ایشالله زیارتت قبول باشه تورو بخدا التماس دعای زیاد داریم منم مثل خودت یه مامان دلتنگم
مامان سارا
12 اسفند 91 9:15
سفر خوش زینب عزیز
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:12
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
مامان آسمونی
12 اسفند 91 20:35
سلام به مامان دلتنگ اماصبور!اول ممنون که به وبلگم سرزده بودید،واینکه خوشحال میشم منو لینک کنی!!واما دوم اینکه همه مامانو روازدعای خودت فراموش نکیا!!راستی منم یه باررفتم کربلا،میگن اولین باری که رفتی زیرشش گوشه هرچی دعاکنی برآورده میشه!لطفاسلام ماروبه آقابرسون وبرامون دعاکن!!منم دعامیکنم که انشاالله خدایه کوچولوی دیگه بهتون بده تااین تنهاییتون ازبین بره هرچندمیدونم که هیچ کس جای امیرعباس روواستون نمیگیره انشالله حضرت عباس توی بهشت جواب این همه سختیهای 9ماه بارداری وانتظارروبهتون بده یاعلی


سلام تازه رسيدم مربلا نزديكءحرم اقام عباسه 200 متر با اقام فاصله داره
خوبي هتل اي دي اس الش هست.
مرسي بهم كفتي تو نجف كه خيلي اروم بودم
مامان علی اکبر
13 اسفند 91 3:14
سلام عزیزم خوش به حالت میری پابوس امام حسین. برای ما هم دعا کن.
معصومه
13 اسفند 91 12:26
وای عزیزم..چه سعادتی..به سلامتی بری و برگردی..مارم دعا کن عزیزم..نایب الزیاره هم باش زینب عزیزم..
ریحان
13 اسفند 91 13:28
سلام......به سلامتی بری وبرگردی عزیزم....... ایشالله وقتی که اومدی دستات پره پرباشه گلم...
عاطى مامان حسين
13 اسفند 91 23:22
زينب جون
خوش به سعادتت
ما رو هم دعا كن عزيزم
مخصوصا وقتي پات به حرم حضرت عباس ( ع) رسيد
ميدونم اونجا خيلي دلت ميشكنه
دست پر برگردي ان شاالله...


سلام من رو به روي حرم حضرت عباس هستم هتلمزن اي دي اس ال داره خيييييلي ارومم
مرمر مامان محیا
14 اسفند 91 11:37
وای خدا دلم یه جوری شد.مطمئن باش امام حسین دوباره عباست رو بهت برمیگردونه... دعای من فقط خوشحالی تو و خبر دو خطه شدن بی بی چک ت هست
منتظر
15 اسفند 91 11:36
سلام عزیزم ...التماس دعا سلام ما رو هم به آقا برسون
الهام مامان فاطمه
15 اسفند 91 12:55
سلام زینب جونم داری میری کربلا عزیزم
فدات بشم یادت نره برام دعا کنی برای من و سلامتی نی نی تو دلم
زینب دوست دارم دلم برات تنگ شده


سلام من الان كربلام اينجا اي دي اس ال داره انشالله
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
15 اسفند 91 14:02
عزیز دلم سلاام زیارتت قبول باشه انشاا...حاجاتت براورده شه به حق امام حسین عزیزم ما رو هم دعا کن
مامان سیدعلی
15 اسفند 91 15:46
سلام چه خوب.التماس دعا.ما هم اسممون اوکی شد اخر اردیبهشت باهاس بریم.