فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برای دوستان

1391/12/2 0:30
نویسنده : مامان دلتنگ
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای خوبم که تو این مدت تنهام نذاشتن و حرفهاشون همیشه مرحمی بوده روی زخمهام...

نمیدونم چی شد که منم جزئی از این خانواده بزرگ (‌نی نی وبلاگ شدم ) یادمه دلم می خواست برای پسرم امیر عباس یه جایی رو درست کنم که بتونم اتفاقات قشنگ زندگیم و که همش از برکت جودش بودو به یادگار بذارم بگذریم از اینکه این دفترچه خاطرات حالا شده تنها راه ارتباط من با پسرم (www.amirabas91.niniweblog.com) که آسمونها از من دوره ،‌ و البته دفترچه ای برای یک شروع دوباره و در انتظار یک معجزه ... این محیط و دوست دارم با همه آدمهایی که حتی نشونه ای از اونها ندارم جز یه آدرس وبلاگ اما همه این آدمها برام با ارزش هستن با خنده هاشون خندیدم ، با اشکهاشون اشک ریختم و دردهاشونو با همه وجودم حس کردم ... هر وقت دلم میگرفت ، یا هروقت دلم برای پسرم تنگ میشد فقط کافی بود بیام پای کامپیوتر و یکی از پیغامهارو بخونم حتی اونهایی که قدیمی بودن و من بارها مرورشون کرده بودم ، همیشه برام تازگی داشت... گاهی با نگاه کردم به یکی از بلاگها و دیدن عکس بچه های نازشون برای لحظه کوتاه هم همه ی غصه هام از یادم می رفت ... بعضی پیغامی هرچند کوتاه از جانب یک دوست آبی میشد بر روی آتش شعله گرفته قلبم ... خیلی وقتها تو دعاهام اینقدری برای دوستهای منتظرم دعا میکردم که خودم و پاک فراموش میکردم وقتی خبر بارداریشونو می خوندم چنان می خندیدم که انگار خودم باردارم و از ته ته دلم خوشحال میشدم.... این روزها دلتنگی زیاد سراغم میاد و تنها جایی که آرومم میکنه اینجاست گاهی بدون اینکه چیزی بگم بی صدا میام و میرم و گاهی حرفهای دلم و با کنار هم قرار دادن چند جمله میگم و آروم میشم... خوبی این وبلاگ اینه که آدمها بی هیچ ترس و نگرانی حرفهای دلشونو میزنن و خالی میشن و همیشه یکی هست که به حرفهاشون گوش بده ...

اینهارو نوشتم که این و بگم (‌دوستهای خوبم مرسی از اینکه هستین ‌)

من از صمیم قلب دوستتون دارم

.

.

.

و یه خواهش ....

یکی از دوستهای خوبم (‌مامان چشم به راه )‌ قرار فرداصبح آی یو آی بشه تا به حال 2تا فرشته نازش هم پر کشیدن به آسمونها براش دعا کنید ... دعا کنید که خدا بهش فرزندی سالم و صالح عطا کنه درسته که ندیدمش اما ایمان دارم که لیاقت مادر شدن داره ...

سر نمازاتون ،‌تو قنوت دستهاتون مابین ربنا گفتناتون یه جای خالی هم برای ما بذارین ....

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا
2 اسفند 91 15:43
انشا.. به زودی خبرای خوشی رو بشنویم


سلام عزیزم انشالله
مامانی چشم به راه
2 اسفند 91 16:52
سلام زینب خوبی...؟
من اومدم.الحمدالله خوب هستم ...
مرسی که برام دعا کردی عزیزم ..شرمندم کردی مهربونم..دوستت دارم



سلام عزیزم دشمنت شرمنده ...

خیلی خوشحالم که خوبی ....
بی خبرم نذار
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اسفند 91 21:18
سلام ایشالله بزودی همه مامانای چشم انتظار هدیشونو از خدا بگیرن


سلام عزیزم انشالله
معصومه
3 اسفند 91 9:41
سلام مهربون زینبم..ممنون از اینهمه لطفت..خدا به حق این روز عزیز و بخاطر کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه (س)همه چشم انتظارارو از انتظار در بیاره و دامن همه اونایی که منتظر مامان شدن هستند رو سبز کنه به وجود فرزندی سالم و شایسته..ان شاالله..همچنین شما دوست عزیزم


سلام عزیزم ...
مرسی عزیزم انشالله همه به حاجتاشون برسن
نیلوفر
3 اسفند 91 15:25
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامی امیرحسین
3 اسفند 91 20:15
آخی نازی... انشالله با دست پر بر میگرده. انشالله شماهم به مراد دلت میرسی عزیزم به یادت هستیم


انشالله . مرسي عزيزم
فسقلی مامان وبابا
4 اسفند 91 15:35
سلامممممممممممممممممممممممممم
هستی ؟


سلااااااااااااام اره
rasta
4 اسفند 91 23:33
عزیزم با اجازت وب فرشتمون رو لینک میکنم


خواهش عزیزم خوشحال میشم
هما
5 اسفند 91 0:55
خانمی خیلی خوب نوشتی. تنها چیزی که این جور مواقع چاره کاره ایمانه.
که خداروشکر داری.
خدا خودش شادی و سلامت رو روزیت کنه........


سلام عزیزم ...
مرسی از اینکه بهم سر زدی ...
امیدوارم واقعا ایمان باشه...
مرسی از دعای خوبت انشالله لحظه دعا خدا صداتو شنیده باشه
مامان آزاده
5 اسفند 91 13:57
سلام عزيزم-دعا مي كنم ايشالا خداوند هر چه زودتر ماماناي منتظر رو به آرزوشون برسونه-فقط به خدا توكل كن گلم-حتمن حكمتي توي همه كاراي خدا هست
ايشالا زودتر خبراي خوب بشنوم


سلام عزیزم انشالله
فسقلی مامان وبابا
5 اسفند 91 23:35
سلام خانم کجایی ؟ چه خبر؟


سلام سلامتی ... زیر آسمون خدا ...
تو خوبی
مامان فرشته کوچولو
6 اسفند 91 0:04
سلام به دوست مهربونم ممنون که بهم سر میزنی ببخشید دیر به دیر میام اصلا حال و روز خوبی ندارم از خدا میخوام که دو تاتون با هم مامان شین ایشاالله اگه قابل باشم دعا گو هستم التماس دعا


سلام عزیزم ...
خوشحال شدم دیدم پیغام دادی دیگه داشتم نگران میشدم..
مرسی از اینکه به یادم هستی انشالله عزیزم ...
انشالله خدا به حق خون اباعبدالله این ماه دل زینب رو هم شاد کنه
عاطى مامان حسين
6 اسفند 91 1:15
زينبم هميشه به يادتم و براي روزهاي شادت لحظه شماري ميكنم


سلام مرسی عزیز دلم ...
انشالله با دعاهای شما خدا به من هم یه نگاهی بندازه ..
الناز
6 اسفند 91 15:25
سلام خانمی
منم براتون از خدا بهترین ها رو میخوام وامیدوارم هرچه زودتر به ارزوی قلبیتون برسین


سلام عزيزم عزيزم مرسي
محیا.مامان دینا
9 اسفند 91 10:24
حتما عزیزم من که خیلی دعات میکنم


سلام مرسی عزیزم