فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدای خوبم

1391/12/1 20:10
نویسنده : مامان دلتنگ
483 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم ...

مثال همه ی ثانیه های زندگی ام به تو محتاجم

من همیشه لحظه ها به نگاهت به لطفت محتاجم ...

خدای من ،‌ همیشه همیشه ها دلم برای لحظه های داشتنت تنگ است...

دلم هر لحظه تو را می خواند ... کاش صدای نیاز هایم را بشنوی ...

خدای خوبم میدونم همیشه بهترین هارو برام می خوای ...

میدونم که از آرزوهام با خبری ...

من مثل همیشه محتاجم ...

خدایا این ماه دست خالی از در خونت ردم نکن که من محتاج محتاجم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی چشم به راه
1 اسفند 91 20:40
کاش پیشت بودم وبهت دلداری میدادم..ولی سعی کن حرفای علی روبه حساب بد بودن با خودت بذار..بذاربه حساب اینکه چون نمیتونه مشکل زندگیشو که نداشتن بچه است حل کنه نذاشته بری سونو..توهم موقعی که اینا رومیگه جبهه گیری نکن..همش بگووچشم...میگه مثلا نروسونو یادکتر بگو چشم ..بذاراروم بشه ..وبهت اعتمادکنه ..مطمئنم بعد یه مدت هرچی بگی گوش میده
مامانی چشم به راه
1 اسفند 91 20:59
منم عین توهستم .ولی میخوام تسلیم خداباشی..اگه اون واست بچه خواست توهم بخواه..زینب ..منم مثل توبودم بعد دوبار ازدست دادن فرشته هام..منم هروقت بچه دیدم اشک ریختم ..ولی بعدش وقتی بچه میدم خوشحال میشدم...چون میدونستم خدا داره منوامتحان میکنه ..اینکه ایا راضی به خواست اون که من فعلا بچه نداشته باشم راضیم یا نه
مامان نفس
2 اسفند 91 0:07
من میدونم زود زود مامان میشی مطمین باش


سلام راست بگو از الکی میگی یا نه واقعا میدونی
مامان نفس
2 اسفند 91 23:41
شک داری؟


امیدوارم این ماه بی منت بیاد تا منم روزهای خوبی و شروع کنم ... واقعا دیگه نه حوصله دکتر رفتن دارم مثل سالهای پیش و نه طاقت تیکه شنیدن که همه راحت باردار میشن تو همش باید بری دکتر
مسابقه
6 اسفند 91 2:00
سلام مسابقه نی نی وبلاگ شروع شد شرکت در مسابقه رایگان است www.mosabeqe.niniweblog.com
مامان زهرا
29 اسفند 91 21:19
خیلی برات ناراحت شدم عزیزم اما بدون خواست خدا بوده منم مادرم و از دست دام و خیلی به خاطرش ناراحتم اما خوب چه میشه کرد


خدا مادر بزرگوارت و ببخش و بیامرزه