فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

پرواز یک فرشته

91/11/24

1391/11/25 22:23
نویسنده : مامان دلتنگ
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من

دیروز دلم خیلی گرفته بود آخه یکسال شد

پارسال 24 بهمن ماه بود که فهمیدم فرشته نازم بعد یکسال انتظار بالاخره اومده تو دلم

امیرعباس چقدر عمر روزهای خوشم زود گذر بود.

چقدر حرف دارم که بهت بگم اما نمی تونم .

چقدر دلم برات تنگ شده امیر عباسم .

چقدر جات خالیه کنارم .

خسته ام از حرفهای تکراری .

خسته ام این همه تنهایی.

فرشته نازنین من برای دل شکسته مادرت دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته کوچولو
26 بهمن 91 5:27
قربون دلت برم دوستم الهی که زودی دوباره مامان شیمواظب خودت باش دوستم


سلام مرسی عزیزم دعام کن از دیشب قرص می خورم تا 5 روز دعا کن منم این ماه مامان بشم
یه نی نی توو خواب و رویا
26 بهمن 91 19:38
سلام دوست خوبم ممنون که به من سر زدی منم لینکت کردم با این اوصاف پس ما همدیگرو خیلی خوب درک میکنیم علی اکبر منم 2 روز بیشتر مهمان دنیا نبود، ایشالله بزودی زود خبر خوش مامان شدنتو بهم بدی
لطف داری عزیزم من مازندران هستم به هر حال در خدمتیم


انشالله خدا بهت یه نی نی ناز سالم و صالح بده عزیز دلم
خدمت از ماست
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
26 بهمن 91 23:50
سلام عزیز دلـــــــــــــــــــــــــم الهی من قربونت برم از خدا میخوام به حق پنج تــــــــــــــن ال عبا انشا.......به زودی مامان بـــــــــــــــــشـــــــی


سلام عزيزم انشالله خدا صداي دعاتو شنيده باشه مرسي عزيزم خدا دوقلوهاتو برات حفظ كنه انشالله
ناهید
27 بهمن 91 0:18
سلام عزیزم.خوبی؟منم خوبم؟من الان 32هفته تموم هستم.درس هم خداراشکر تموم شد.تو خوبی؟مرسی برام پیام دادی


خوب به سلامتی چیزی نمونده عزیز دلم
انشالله این 8 هفته دیگه هم به خیری بگذره عزیز دلم
مامان کیارش
27 بهمن 91 17:10
سلام زینب جون. خوبی عزیزم. من رو یادت میاد. شما جز اولین دوستای من و کیارش تو نی نی وبلاگ بودین. شرمنده آدرس وبت رو گم کرده بودم امروز اتفاقی دیدم. کلی از اتفاقی که برات افتاده بود ناراحت شدم اما زینب جون این رو به یاد داشته باش: خداوند گر به حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
واسه مادر شدن دعا می کنه


سلام عزیزم...
آره یادمه گلم
مرسی از اینکه بهم سر زدی
مامان سارا
28 بهمن 91 10:00
امیر عباس دعا می کنه مامان زینب .
پس تو هم فقط به خودت فکر کن و به فکر خونه نی نی کوچولوی جدید باش


سلام سارا جون
مرسی از اینکه همیشه بهم سر میزنی
انشالله
مامانی چشم به راه
28 بهمن 91 13:50
روح امیرعباس بعد ازیک سال الان پیش خداست وبرات دعامیکنه ...من میدونم به زودی پیش خدا وساطت میکنه وبه زودی مادر میشی..من به محبت خدا ومعجزه هاش ایمان دارم..ایمان دارم..


انشالله عزيزم
مامانی چشم به راه
28 بهمن 91 14:25
سلام به روی ماهت .الهی قربونت برم که انقد به فکرمی زینبم..به زودی میام بهت میگم


سلام دوست مهربونم انشالله. بياي و خوش خبر باشي.
كي بايد بري انشالله
منتظر یه فرشته
28 بهمن 91 16:44
ممنون از لطفت که برام پیام گذاشتی وقتی مطالبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم نمی دونم شاید اگه من جای تو بودم دووم نمی اوردم ان شاءالله خدا بهت صبر جمیل بده و از خدا می وام به زودی بهت یه فرشته نازنین بده که باهاش احساس ارامش کنی


مرسي عزيز دلم منم برات بهترينهارو مي خوام از خدا