فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

ای مهربان خدای من

1391/10/28 19:48
نویسنده : مامان دلتنگ
495 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من ...

مهربان من ...

دلم به انداره ی همه یدنیا تنگ است برای تو ...

دلم برای لجظه های تنهاییم با تو تنگ است...

لحظه هایی که تو بودی من و فقط سجاده ای ما بین ما ...

دلم برای گریه هایم که همه از سر شوق رسیدن به تو بود تنگ است...

دلم تو را می خواهد ...

دور از هر خیال باطلی...

دلم می خواهد برای لحظه ای هم شده دست از دنیا بکشم و فقط به تو فکر کنم ...

به مهربانیهات در حق من ...

به بزرگیت برای من...

چقدددددددددددددرررررررررررررررررر دوستت دارم ...

من در حق خدایی مثل تو بد کرده ام ,‌اما تو در حق بنده ای همچو من مهربانی و لطف را تمام کرده ای...

دوستت دارم این حقیقت زندگی من است...

ببخش که بنده ای همچو من با کوله باری از گناه تو را دوست دارد ...

ببخش اگر جواب همه خوبی هایت را با گناهان کوچک و بزرگ پاسخ گفته ام...

ببخش اگر برای انجام دادن  همه کارهای دنیوی در صف اول قرار دارم اما برای دو رکعت نماز و تعظیم در برابر این همه بزرگی همیشه کاهل بوده ام...

ببخش اگر از روی نیاز صدایت زده ام ,‌ نه از روی عشق و دلتنگی ...

ببخش که آرزوهایم پایانی ندارند و من همیشه طلبکارانه دست هایم را به سویت بلند میکنم ...

من عمریست بدهکار محبت تو هستم اما نمیدانم چرا رسم مخلوق بودن این است که همیشه از طلبکار خالقش باشد...

خدایا امروز و این ساعت دلم فقط  و فقط تورا صدا می زند...

تو که بزرگی و مهربان ,‌رئوف و غفار ...

از خوبیت هر چه بگویم کم است...

مهربانم ...

امروز می خواهم خالصانه صدایت کنم ...

و می دانم تو همیشه نداهایم را اجابت کرده ای و من چه نابینا بوده ام که هیچ  وقت لطفت را ندیده ام ...

خدای من ,‌مهربان من ,‌ من با همه وجود دوستت دارم ...

من به قدرتت ایمان دارم ...

به محبتت ایمان دارم ...

می دانم اگر سنگی در جلوی راه من قرار داده ای برای این است که من دیرتر به مقصد برسم چون این صلاح من است...

میدانم اگر پاره ای از وجودم را از من گرفته ای این به صلاح من است...

اگر از روی بچگی گله ای کردم ببخش ...

گاهی دنیا بی پسرم برایم سخت است و فقط نام تو آرامم میکند...

خدایا گناهان گذشته ام را ببخش ...

من محتاج کرم و لطف تو هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته کوچولو امیر علی...
28 دی 91 20:29
عزیزم.وبلاگت را که خوندم ناخودآگاه صورتم خیس شد منم مثل خودت ناراحت شدم.
خواهر شوهر منم دیروز یکی از نی نی های دوقلوش را هدیه داد به حضرت زهرا اون یکی هم زیر دستگاهه.
راضی باش به رضای خدا انشا ا... در آینده ای نزدیک خدا یه نی نی سالم وصالح بهت می بخشه فقط سعی کن قوی باشی.


سلام عزيزم انشالله خدا ني ني نازشو براش براش حفظ كنه خيلي خيلي ناراحت شدم از اينكه اينكه به من هم. سر زدي خيلي ممنونم


مامان گیسوجون
29 دی 91 16:25
سلام عزیزم خوبی برو خصوصی
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
29 دی 91 21:07
سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی به وبلاگم سر زدی - ایشاالله خدا یه بچه سالم و صالح بهت عطا کنه - منم تو وبلاگم لینکت کردم - خوشحال میشم تو هم قبول کنی


سلام..
مرسی عزیز دلم لطف کردی ...
منم با کمال میل لینکتون کردم
مامان تنها
29 دی 91 22:50
http://fereshteh_koochooloo.niniweblog.com/
سلام زینب جونم این آدرس وبلاگ جدیدمه


ایییییییییییییییییییی جانم ...
پس منم لینک میکنم تا همه بدونن
مامان بابای الیسا
29 دی 91 23:44
چه زیبا بیان کردی عزیزم
سلام امیدوارم به آرزوهات برسی
به امید حق...



سلام ...
مرسی عزیزم ...
انشالله
مامان امیر حسین
30 دی 91 1:44
سلام عزیزم همیشه تو دلم ایمانت به خدا رو تحسین کردم.انشاالله همین ایمان به زودی نتیجه خواهد داد


مرسی عزیزم...
من ایمانم زیاد نیست ...
خیلی گناه کردم ...
انشالله خدا از سر گناهانم گذره
مامانی چشم به راه
30 دی 91 15:36
خیلی زیبا نوشتی مهربونم..خدای مهربون همیشه دست محبتش برسرماست ...من که عاشقشم


سلام مرسی عزیزم ...
حرف دلم بودد