فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

کربلا

1391/11/2 13:52
نویسنده : مامان دلتنگ
464 بازدید
اشتراک گذاری

مولای من...

از کودکی مادرم نامت را یرایم لای لایی می خواند..

و اینگونه شروع شد قصه عشق من به تو...

دوستت دارم ...

با همه وجودم...

نامت را که می شنوم هر جا که باشم آسمان چشمانم ابری می شود...

دلم را روانه کربلایت می کنم ...

گوشه ای از صحنت می نشینم و روضه ی غریبی می خوانم...

من همیشه لحظه ها نامت را صدا می زنم...

مولای من دلم را برده است کربلا ...

ندیدمش اما وصف زیبایی اش را زیاد شنیده ام ...

همین کافیست برای مجنون کردن من ...

من پسرم را هدیه به مادرت زهرا کرده ام و تو برات کربلا را برایم امضا کرده ای...

هنوز هم گیج و سرگردانم به همین راحتی اجابتم کرده ای...

من با این همه گناه ...

باورم نمیشود ...

یعنی من نیز زائر کربلا می شوم

...

آقای خوبم خیلی مهربونی ...

من با این همه گناه قرار زائرت بشم ...

هنوز هم باورم نمیشه ...

می ترسم اتفاقی برام پیش بیاد و نتونم بیام..

آقا جون حالا که تا اینجا بهم اجازه دادی کمکم کن بتونم زائر خوبی باشم برات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منتظر
2 بهمن 91 11:09
سلام عزیزم نمی خوای بگی کی مامان شده؟


سلام چرا عزیزم ...
مامان امیر عباس آدرس جدید وبلاگش هم گذاشتم به اسم ...
مامان امیر عباس یه نی نی تود دلشه
مهدیه
2 بهمن 91 11:25
عزیزم وقتی خبر دادی زائر آقا شدی بی نهایت خوشحال شدم
کاش ما هم طلبیده بشیم!
وقتی رفتی همه چیز رو ازشون بخواه، اقا خیلی کریمند!



سلام مرسی عزیزم...
خودم هنوز باورم نمیشه ...
همش میترسم نکنه یه چیزی بشه نتونم برم ...
باورم نمیشه من با این همه گناه چه جوری آقام بهم اجازه داده...
انشالله
مامان امیر حسین
3 بهمن 91 3:09
زیارت قبولانشاالله که به زودی دعاهات مستجاب


هنوز نرفتم ...
انشالله 12 اسفند میرم...
انشالله
مامان آروین-مریم
29 بهمن 91 10:31
سلام ، امروز برای اولین بار از وبتون دیدن کردم ، اول نگاه کردم دیدم پسرتون 5 ماه داره ..... رفتم سراغ عکس هاش که ببینمش ....... عکسی ندیدم ..... توضیحات معرفی سایت رو خوندم .... خدای من اصلا باورم نمیشه ....... شروع کردم از اولین پست به خوندن ....... لباسهاش ، سیسمونیش ..... تا رسیدم به روز تولد و بعد فرشته شدن امیرعباس ....... بغض کردم .... ترکید و اشک ریختم ...... قلبم گرفت ..... حالم بد شد ....... سرکار هستم ، میبایستی یه سری گزارش تحویل مهندس بدم که نتونستم ..... رفتم بیرون قدم زدم و یه قرص ریلایف خوردم .... الان بهترم ...... از ته قلبم از خدا میخوام که بهت صبر بده ..... عزیز دلم از اینکه خیلی خوب هستی و مهربون ، خدا امتحانت کرد .... به یاد حضرت ابراهیم باش با فرزندش اسماعیل ..... به خاطر خدا از میخواست از بچش بگذره ..... عزیز دلم نمیدونم چی بهت بگم ولی بزار به مصلحت خداوند ...... میدونم دلت شکسته است اما با همین دل شکسته ات از خدا بخواه یه فرشته دیگه ای بهت بده ...... عزیز دلم با دل شکسته ات برای من هم دعا کن .... برای همه بچه ها دعا کن ... دعا کن همه بچه ها سالم و صالح باشند ......


سلام عزیز دلم
مرسی از اینکه باهام همدردی کردی ...
من خیلی خیلی محتاج دعای شما دوستان هستم...
واقعا این انتظار دوباره برای داشتن یه فرشته دیگه خیلی سخته