فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدایا شکرت

1391/10/25 13:12
نویسنده : مامان دلتنگ
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من ...

امروز خوشحالم ...

خدا یکی از دعاهام و اجابت کرد...

مامان یکی از نی نی های فرشته شده الان یه نی نی ناز تو دلش داره ...

البته اسمش و فعلا نمی تونم بگم چون شاید دوست نداشته باشه کسی فعلا بدونه ...

هر وقت اجازه داد میگم ...

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم...

خدایا شکرت...

ببین چقدر راحت می تونی خوشحالم کنی...

من که پر توقع نیستم ...

خدایا خیلیییییییییییییییی دوست دارم ...

تو این 2 ماه محرم و صفر هر جا دلم میشکست  واسه همه دوستهام دعا میکرد ...

تو همه مراسم ها قبل خودم برای , اینکه خدا به زینب ( مامان دو فرشته اسمونی ) , سمیه ( طاهای آسمونی ), الهام ( مامان فاطمه آسمونی ) مامان آیه آسمونی و مامان امیرعباس آسمونی زودی تو همین امسال بچه های سالم و صالح بده خیلی دعا کردم و دیشم متوجه شدم حالا یکی از این دوستهای خوب مجازیم تو دلش نی نی داره بعد خبر دار شدن بارداری مامان الینا این دومین باره که بعد فرشته شدن تو از صمیم قلب خندیدم ...

خدایا خیلی خوبی ...

مهربونم ببخش اگه گاهی از سر بچگی اعتراضی میکنم ...

مهر مادری که ریشه دونده تو دلم قطره ای از دریای مهر و محبت توست...

خدایا به همین راحتی دلم شاد شد...

خدای خوبم حالا که این نی نی ناز و بهش دادی خودت براش حفظ کن و سالم تو بغلش بذار ...

خدایا شکرت ...

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الناز مامان بنیا
25 دی 91 14:44
وای مبارکککککک باشه


واقعا مباركش باشه
نازنین زهرا
25 دی 91 17:00
من هم خوشحالم و به همه شون تبریک می گم
مامان امیر حسین
25 دی 91 20:33
سلام عزیزمانشاالله به زودی خبر نی نی دار شدن خودتو بشنویم و خوشحال بشیم


سلام عزيزم مرسي انشالله با دعاي شما
نرگس
26 دی 91 8:15
خداروشکر. انشاالله قسمت همه منتظرا نینیهای سالم و صالح بشه.


سلام عزیزم انشالله
شيما
26 دی 91 16:56
سلام زينب جون
ممنون كه به وبلاگ من سر زدي.
سرنوشتت رو خوندم. ميفهمم كه چقدر سخت و دردناكه. ان شاله خدا به زودي زود يه ني ني ديگه بهتون ببخشه. ميدونم كه جاي اميرعباس رو برات نميگيره اما بازم مرهمي براي دردتون ميشه.
اميدوارم روزهاي پر از شادي در انتظارت باشه گلم.

سلام عزیزم مرسی از لطفت انشالله که خدا هم دل من و هم همه ی دوستام و که نی نی می خوان با دادن بچه های سالم و صالح شاد کنه

نانا و نینی جون
26 دی 91 18:04
سلام عزیز دل خوبی؟ چه خبرا میدونم دیر اومدم ولی با یدونه آپ باحال اومدم نیای اصلا نمیشه میدونم خیلیفضولی میکنی که ندیده بدونی چیه آی آی ایست وروجک خانوم حالا بدو وبم ببین چه خبره
مامان بردیا قلقلی فلفلی
27 دی 91 9:19
سلام.خانمی
خیلی خوشحال شدم به دوستت تبریک بگو.
انشاله بزودی قسمت خودت شه که مامان شی.
یه نینی خوشگل و ناناز


سلام عزیزم مرسی انشالله
مامان امیرعباس
27 دی 91 15:23
سلام.وای چه خبر خوبی.ایشالا بزودی واسه خودت


سلام مرسی عزیزم انشالله
مامانی چشم به راه
27 دی 91 23:42
سلام عزیزم توخیلی خوبی..اشک توچشمام جمع شده


الهمی من قربون دل پاکت...
انشالله خدا به آبروی این اشکهات زودی بهت نی نی سالم و صالح بده و پست دیگم خبر بارداری تو باشه عزیز دلم ...
من خوب نیستم اما واقعا از خوشحالی شما دوستهام خوشحال میشم
مامان جون نی نی
28 دی 91 10:10
سلام
قربون دل مهربونت
انشاالله خبر بارداری خودتو بدی عزیزم


سلام عزیزم ...
مرسی انشالله
مامان سارا
28 دی 91 10:14
خدایا میشه منم برم تو وبلاگ کیان یه پست جدید با عنوان « یه خبر خوب » بزارم و توش بنویسم آهای مامانا ، زینب خانومی هم نی نیش تو راهه
ایشاا..
ولی زینب من اونجا می نویسم تو نی نی دار شدیا


سلام عزیزم ...
مرسی انشالله ... حتما بنویس ...
آخه اون دوست خوب فعلا تا مطمعن نشه که همه چیز خوبه انشالله نمی خواد کسی متوجه بشه
مامان تنها
29 دی 91 22:58
ممنونم زینب جونم به خاطر دعای قشنگت این پاکی دلت و میرسونه که انقد مهربونی امیدوارم که زود زود خدا یه فرشته کوچولوی ناز بهت هدیه بده همیشه دعات میکنم الهی که ماه دیگه خبر بارداریتو بهم بدی باید اول به من بگی مواظب خودت باش

سلام مرسی عزیز دلم انشالله
مامان بی تاب
1 بهمن 91 17:49
نمی دونم چرا اما با خوندن این مطالبت فقط گریه مب کنم کم کم از این دنیاو غم هاش دارم میبرم خیلی خستم


سلام سلام قرارمون نبود