فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اگه تو بودی

1391/10/20 20:40
نویسنده : مامان دلتنگ
587 بازدید
اشتراک گذاری

امیر عباس ...

اگه تو بودی این همه غمگین نبودم...

اگه تو بودی این همه تنها نبودم...

اگه تو بودی چشمهام خیس نبود ...

قلبم نمی شکست...

اگه تو بودی دستهام یخ نمیزد...

اگه تو بودی منم شاد بودم...

اما تو نیستی و غم همه لحظه هام و پرکزده...

تو نیستی من دلیلی برای خندیدن ندارم...

تو نیستی و اشک همه سنگ و صبورم شده...

تو نیستی و من تنهام ...تک و تنها...

تو نیستی من حسرت بودنت و میکشم...

دیگه خیلی دیره برای این حرفها ...

تو رفتی ...

هیچ وقت بر نمیگردی..

تو رفتی و دنیا به همه قشنگیهاش به من پشت کرده...

هیچکس من و بدون تو نمی خواد ...

همه میگن صبر کن ...

اما نمیدونن چقدر سخته بی تو صبر کردن...

نمیدونن چقدر سخته صبر کنی اما پسرت بر نگرده...

امروز خدا باز دلم و شکوند...

هر آنچه از دوست رسد نیکوست...

اشکال نداره...

کاش تو بودی....

کاش بودی تا اشک روی گونه هام و با دستهات پاک میکردی ...

کاش بودی و مامان صدام میکردی...

حسرت مامان صدا کردن به دلم موند ...

امیرم خیلی تنهام پسرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
20 دی 91 23:13
عزیزم نگران نباش انشاله یه کاکل پسر دیگه جای امیر عباس رو پر میکنه .انشاله زودتر نی نی بیادیکم بخند شاد باش نگرانی رو از خودت دور کن گلم


انشالله .....
خيلي سخته
منتظر
21 دی 91 7:59

عزیزم چرا انقدر خودت رو ناراحتمیکنی؟


ناراحتي نداره ؟
همه اميدم به زندگي پسرم بود اين سخت نيست ؟ كه حالا نيست
مامانی چشم به راه
21 دی 91 9:50
غصه نخور...این انتظارتموم میشه ..بهت قول میدم....فدای دلت بشم الهی زینبم..


كي تموم ميشه خيلي خسته ام خيلي
مامان گیسوجون
21 دی 91 16:02
خصوصی داری
شيما
21 دی 91 21:26
سلام زينب جان عزيزم به خدا خيلي ناراحت شدم ايشالا خدا بهتون صبر بده ايشالا هر جه زودت خدا بهتون به ني ني سالم و صالح بده آمين
با اجازت لينكت كردم


سلام عزیزم ...
مرسی بهم سر زدی...
خیلی بران دعا کن ...
fariba
2 بهمن 91 14:28
سلام عزیز دلم.منم مادر سه تا فرشتم که چهارمین بچم برام موند.دوبار دوقلو باردار شدم و دفعه اول 6ماهگی و بار دوم هفت ماهگی زایمان کردم.میدونم توی دلت چی میگذره.به خدا توکل کن.هنوز بعداز یکسال غمش از دلم نمیره.عکساشونم دارم.اگر برات کل داستانشو تعریف کنم.میفهمی قصه من از شما خیلی بدتره.الان ی پسر دارم به وبلا گمون سربزن خوشخال میشیم.صبر کن برای تقدیری ک خدا نوشته.صبر


سلام عزیزم ...
الهی برای دلت میرم...
انشالله خدا پسر نارتو نگهداره برات