فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرواز یک فرشته

نذری

1391/10/21 23:55
نویسنده : مامان دلتنگ
569 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال گذشت و باز ٢٨ صفر اومد...

آقای من یبن الزهرا ...

مولای من ...

امام حسن یادته پارسال دلم چقدر گرفته بود ...

دلم اشک می خواست تا قلبم و جلا بده ...

دلم زیارت می خواست ،‌تک و تنها تو خونه ،‌خیلی غریب بودم ...

وقتی بقیع و نشون داد نفهمیدم شیشه دلم چه جوری شکست...

فقط گریه کردم ...

ما بین گریه هام ، زجه ها ... فقط اسم تو بود که آرومم میکرد..

تو همون شب نذر کردم که اگه تا سال بعد باردار بشم ،‌ 28 صفر نذری پخش کنم ...

حالا یک سال گذشت ...

آقا جان یادته ...

حاجتم و دادی اما غریبانه از من گرفتنش ...

اون نیست اما من فردا نذریم و پخش میکنم...

بی امیر عباس...

من که گفتم بچه سالم و صالح ...

پس چرا فرشته شد...

باشه نمی خوام بدونم فدات بشم ...

من همیشه راضیم به رضای خدا ...

اما خیلی دلم براش تنگ شده ...

خیلی...

امروز وقتی داشتم فیلمی که یواشکی تو گوشیم نگهداشتم و نگاه می کردم اینقدر گریه کردم که خوابم برد...

دلم براش لک زده ...

برای بدن کوچیکش...

برای صدای گریه هاش...

آقا من دلم و دخیل بستم به قبر بی ضریحت...

آقا به خدا منم غریبم ..

کمکم کن ...

دلم شکسته اگه همه دکترا بگن نمیشه ...

اگه همه عالم بگه نمیشه ...

اگه تو از خدا بخوای میشه ...

مولای من ،‌میشه تو از خدا بخوای...

میشه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پري
22 دی 91 12:46
سلام
من پري ام

وبلاگتون روديدم وباهاش گريستم ودرحال گريه ازخدا وعلي اصغرش خواستم سال ديگه اين موقع بچه نازتون بغلتون باشه ويك عمر قلب نازنينش براتون بتپه وباهم زندگي كنين وزير سايه شما وپدرش بزرگ بشه الهي امين


سلام مرسی عزیز دلم ...
مامان تنها
23 دی 91 23:19
سلام قربونت برم که انقدر دلتنگی الهی که همین ماه دیگه بیای و خبر بارداری تو بدی خوشحالمون کنی.


سلام ...
خیلی دوست دارم یه روز بیام و ببینم همه شماها باردارین ... من هم باردارم ... به خدا راست میگم ...
پریشب مادر شوهرم آش داشت درست میکرد هم زدم برای همه دعا کردم ... برای تو , سمیه , الهام , مامان امیرعباس همه دوستهام دعا کردم , دیروز هم روضه داشت خیی گریه کردم کلا تو این چند روز همش گریه کردم اما دیروز سبک شدم
لاله
25 دی 91 13:28
ایشالا که حاجت روا میشی .


مرسی عزیزم