فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پرواز یک فرشته

40 روز گذشت

1391/10/14 1:51
نویسنده : مامان دلتنگ
609 بازدید
اشتراک گذاری

٤٠ روز گذشت ...

چقدر سخت گذشت بر عمه سادات ...

چقدر دل رباب را شکستند وقتب به او آب نشان میدادند ...

من کمی حالش را درک میکنم ...

چه سخت گذشت بر طفلان بی پدر ...

٤٠ روز زینب بی حسین شب را به روز رساند

و چه سخت گذشت شبهای بی حسن بر زینب...

دیگر حسینی نبود که از خواهر حفاظت کند...

زینب بود و یتیمان و قلبی شکسته ...

همه این ها به کنار...

زینب بود و تنهایی و کوفیان نامرد...

زینبم , بانوی صبر چه کردی به حسین ,‌بی عباس...

چقدر در غم فراقشان گریستی نه شاید بغضی کشنده را در گلو خواباندی تا کسی اشکهایت را نبیند...

نکند یتیمی دلش از گریستن تو بلرزد..

من نیز برای آرامش دل تو چله ای گرفتم عاشقانه ...

دردلم هر روز کربلا را مرور کردم ...

اشک ریختم و میریزم چون تنها سرمایه من از دنیا اشک برای حسین است...

من فدای مهربانیت , که گریستن برای تو هم اجر و پاداش دارد ...

خدا نبخشد کسی را که قلب خواهرت را شکست ...

خدا لعنت کند لشکریانی را که داغ بر دل ٣ ساله نهادند...

..................................

فرشته آسمانی من ...

امیر عباسم...

مادر به فدایت...

میدانم پاکی , و مهربان...

میدانم...

پسرم خواهشی مادرانه دارم ...

میدانم روز قیامت با همه گناهانی که دارم اما تو مرا پیش حضرت زهرا رو سفید می کنی...

پسرم زمین برای وجود تو کوچک بود که از آن آسمانها شدی...

خواهشم از تو ...

اگر ٣ ساله کربلا را دیدی...

اگر لیاقت نوکری امام حسین رو پیدا کردی ...

اگه اینقدری خوب بودی که تونستی دل آقام وبه دست بیاری ...

من مادر و فراموش نکن...

یادت نره ...

به حرمت ماه هایی که تو دلم بودی...

به حرمت اشکهایی که برات ریختم...

به حرمت قلب شکستم...

من و بابای مهربونت و هم دعا کن...

....

از روی پدرت شرمنده ام...

نتونستم مادر خوبی برات باشم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اميررضا كوچولو
15 دی 91 0:42
چي بگم كه مرهم دل شكستت باشه خودم روزهاي از دست دادن فرشته ي خواهرمو ديدم و ميدونم چي ميكشي فقط صبر داشته باش گلم و با اون قلب شكستت دعامون كن


سلام مرسي كه به يادم هستي.
من محتاج دعا هستم
fateme
15 دی 91 20:23
salam mamane amir abas joonam..zeinab jan doroste k man madar nistam ama y dokhtaram o ehsase madaranato mifahmam..zeinabam to zeinabi mesle sahebe namet zeinabi bash o saboori kon...man kheili koochiktar az oonam k bekham nasihat konam ama ina ro bezar be hesab dardodele ye abjie koochiktar albate age mano b onvane aji koochooloot ghabool konia...rastesh khodamam chand vaghte delam gerefte o too bad jaee gir kardam ama khodaye ma kheili bozorge kheili..aji joonam b shohada tavakol kon..bebakhshid sareto dard avordam..eltemase doa..ya ali

سلام عزيزم مرسي از همدرديت همدرديت. من راضيم راضيم به رضاي خدا

مامان جون نی نی
16 دی 91 9:14
سلام زینب جان
انشاالله امیر عباست میشه راه تو به بهشت عزیزم
میگه داخل بهشت نمیرم تا مادرم هم با من همراه بشه


سلام مرسي عزيزم انشالله
الهام
16 دی 91 13:02
هر کسی به نحوی محتاج دعاست......برات دعا میکنم

سلام مرسي عزيزم
مامانی چشم به راه
18 دی 91 13:00
سلام زینبم..حالت چطوره دوستم..؟همیشه به یادتم..


سلام عزيزم من فداي معرفتت شكر
مامان سارا
19 دی 91 13:00
سلام دوستم ،
یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com
و بهش رای بدید


چشم عزیز دلم