فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدایا امیرعباسم و میسپارم به تو

1391/3/18 13:55
نویسنده : مامان دلتنگ
624 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا .........................................................

خدای خوب و مهربونم الان که دارم اینارو می نویسم دلم واقعا گرفته .خدا جون گله نمیکنم غر هم نمی زنم ,‌اما آخه با مرام ،‌عزیز ,‌مهربون , کریم اینه رسمش چرا یهو همه سر من خالی شد . خدا جونم از دستت ناراحت نیستم از خودم ناراحتم ، حتما کاری کردم که همه چی قاطی شده اما خدا جون اگه من اشتباه کردم چوبش و به من بزن نه پسرم ... وقتی دکتر گفت که ضربان قلب امیر عباسم پایینه جز تو که بزرگی به چه کسی می تونستم پناه ببرم ، وقتی تو مسیر خونه تو خیابون اشک جلوی دیدم و گرفته بود جز تو کی دلیلشو می دونست ، خدایا خودت بهم دادیش ، خودت وقتی که خیلی ها می گفتن نمیشه ثابت کردی که اگه تو بخوای میشه خدایا جز تو که بزرگی و مهربونی به کی پناه ببرم ، پسرم و جز تو به کی بسپارم ، خدایا فقط تو می تونی کمکم کنی .... پس امیرم و به تو میسپارم که تو بهترینی ... از در درگاهت نا امیدم نکن که تنها امیدم به لطف و کرم تو یا رحیم و یا کریم


خاله های خوب میشه برای سلامتی پسرم دعا کنید ؟؟؟؟؟؟

میشه در گوش فرشه هاتون بگید برای فرشته نازنین منم دعا کنن؟؟؟؟؟؟

میشه وقتی دلتون شکست وقتی اشک مثل بارون کویر گونه هاتون و خیس کرد برای این مادر دل شکسته دعا کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میرزا کوچک خان
21 خرداد 91 10:36
نگران نباش. از خدا کمک بخواه. خودش کمکت میکنه. خیلی مهربونه خدا....
مریم(رایان و باران)
22 مهر 91 22:07
الهی فدات شم اشکمو درآوردی حسابی برات دعا کردم تا پسرت برگرده


خدا نکنه عزیزم ... خدا عزیزاتو برات نگهداره شما رو هم واسه اونا