فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پرواز یک فرشته

شیرین ترین درد

1391/3/17 14:08
نویسنده : مامان دلتنگ
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان ، می نویسم تا بدونی که همیشه ی همیشه ها دوست داشتم و دارم و خواهم داشت . همین حالا به بابایی اس ام اس دادم و بهش گفتم که تنها دلیل تپیدن قلبم و خندیدنام شما دو تا موجود زیبای زندگیم هستین . عاشقانه بعد خدا دوستتون دارم و از خدای مهربونیها می خوام همیشه کنارم صحیح و سالم باشید و من از دیدن شما لذت ببرم و این لذت پایان ناپذیر باشه .لحظه های با شما بودن خیلی زود میگذره و روزها و شب ها یکی پس از دیگری میره و میاد و من هر روز بیشتر از دیروز به شما محتاج میشم هر روز عاشقتر از دیروز . دوری از بابایی حتی برای یک روز برام طاقت فراست و تو که جزئی از وجودمی و هر روز بیشتر حست میکنم و دردها برام شیرین تر میشه  سخت تر...... پسر خوبم ، نمیدونم چرا دردهام زیاد شدن ؟ و بی خوابیهام بیشتر ، اینقدری درد دارم که گاهی حتی نمیتونم از جام پاشم ......نگرانم نه برای خودم بلکه برای توچون عزیز دلمی  .... امروز ٥ ماهگیت تموم شد و با گذر امروز وارد ماه ٦ میشی یعنی کم شدن لحظه های انتظار میشه واسه خودت دعا کنی آخه شما فرشته ای پیش خدا عزیزی ، دعا کن خدای خوب و مهربون شمارو صحیح و سالم تو آغوشم بذاره و همههههههههههههههههههههههههههه ی زیبایی های سیرت و صورت و دل پاک و بهت هدیه کنه . مامان خیلییییییییییییییییی نگرانته این دردا برام مثل عسل شیرینه اگه فقط و فقط به من آسیب بزنه و تو هیج دردی احساس نکنی .


خدایا ......................

پسرم و به تو میسپارم که تو بهترین و مهربانترینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)