فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولدم مبارک

1391/9/6 22:58
نویسنده : مامان دلتنگ
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی آسمونی مامان ...

امروز تولدم بود , ٢٣ سال از عمرم گذشت و من ٢٣ پاییز را پشت سر گذاشتم ...

امروز زیاد حال و حوصله نداشتم ...

امسال هم بی تو بودم...

کاش تو فرشته نبودی ,‌ کاش م جای تو مرده بودم...

چقدر امروز برام دلگیر بود...

همه شرمندم کردن با هدایا و پیامهای پر از مهرشون , اما هیچ چیز جای خالی تورو برام  پر نمیکنه ...

امیر عباسم ... کاش امروز بودی و من دستان کوچکت را بوسه باران می کردم...

از فردا وارد ٢٤ سال زندگیم میشم ... چقدر دلم می خوادت ...

کاش خدا تو رو از من نمی گرفت...

کاش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 آذر 91 0:03
سلام عزیزم تولدت مبارک امیدوارم تولدت 24 سالگیتو در کنار نی نی قشنگت جشـــــــــن بگیری...


انشالله مرسی دوستم ...
مامان آنی
7 آذر 91 0:14
سلام خانمی
تولدت هزاران بار مبارک من و ویانای کوچولوم از ته دل دعا میکنیم که خدای مهربون به عنوان هدیه به زودی یه نی نی ناز بهتون عطا کنه الهی آمین



مرسی دوستم انشالله
فهيمه جووني
7 آذر 91 0:26
سلام عشقم بازم تولدت مبارك
تو اين چند روز نشد فراموشت كنم وواست دعا نكنم
روز تولدمم از خدام خواهش كردم كه دلتو شاد كنه و يه ني ني سالم و صالح بهت هديه كنه و مطمئنم كه ايننجوري ميشه
آخه ميگن روز تولد هر آرزويي كني خدا برآورده ميكنه...
آآآآآآآآآآآآآمييييييييييييييييين...
بازم تولت مبارك


سلام فهیمه جون...
مرسی عقشم ...
انشالله تو هم به آرزوهات برسی
نرگس
7 آذر 91 1:51
تولدت مبارک گلم.خدا نکنه.....
منتظر
7 آذر 91 10:03
سلام عزیزم..تولدت مبارک


مرسی دوستم
alybaba
7 آذر 91 12:24
سلام
تولدت مبارک
اینقدر غمگین نباش
کار خدا بی حکمت نیست
اگر به خدا اعتقاد داری
باید راضی به رضایش باشی
صبور باش
روزهای خوش تو راهه
شاد باش و به همه روحیه بده
زندگی مال توست
هدرش نده با اندوه
آفرین
مرسی که سر زدی


مرسی ...
مهدیه
7 آذر 91 13:17
سلام عزیزم
تولدت مبارک
برات آرزو می کنم خدا بهترین مقدراتش رو برات قرار بده.



سلام دوست گلم ...
مرسی عزیزم ...
الناز(مامان بنیا
7 آذر 91 14:22
مبارک باشه
مامان نفس
7 آذر 91 18:14
تولدت مبارک زینب عزیزم.امیدت رو از دست نده


سلام عزیزم مرسی
مهتاب
7 آذر 91 18:16
سلام عزیزم تولدت مبارک
کاشکی که صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی


سلام دوست جونم مرسی عزیزم
الهام مادر اينده
7 آذر 91 21:24
سلام عزيزم تولدت مبارك
نميدوني با چه شوقي اومدم اما وبلاگت رو كه ديدم شوكه شدم .الهي بحق حسين جاي امير عباس بزودي برات پر شه و سالهاي سال در كنارش خوشبخت زندگي كني .خدا صبرت بده .


مرسی عزیزم
الهام مادر اينده
7 آذر 91 21:25
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مگه چي شد امير عباس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان صدرا
7 آذر 91 21:55
سلام عزيزم
ممنون كه وبلاگ پسر من سر زدي و نظر گذاشتي
با خوندن مطالبت خيلي دلم گرفت واقعا ميگم وكلي هم برات دعا كردم
عزيزم سعي كن صبور باشي هيچ كار خدا بي حكمت نيست
با اجازت وبلاگ گل پسر اسمونيتو لينك كردم


سلام عزیز دلم...
مرسی گلم لطف کردی...
منم با اجازه لینکت کردم...
مامانی چشم به راه
7 آذر 91 23:57
سلام..الهی قربون دلتنگت برم زینب جووون
ایشالا تولدیعدیتودرحالی جشن بگیری که پسرت صحیح وسالم توبغلته ودیگه دلتگ نیستی قربونت بشم
تولدت مباررررررک خیلی


سلام خولهر گلم ...
مرسی دوست جونم ...
انشالله تو هم به آرزوهات برسی
زندگی شیرین من
8 آذر 91 0:27
سلام دوست عزیزم تولدت مبارک...
امیدوارم تولد سالهای بعد رو با نی نیهای قشنگت جشن بگیری...
هر چه زودتر به آرزوهای قشنگت برسی


سلام عزیزم ... مرسی گلم ...
انشالله
ناهید
8 آذر 91 0:39
سلام عزیزم ببخشید دیر تبریک گفتم نمیدونستم تولدته.مبارک باشه عزیزم ایشالا 100 ساله بشی.بوووووسسسسسسسسسسسس


مرررررررررررررررررررررررسی
مامان تسنیم سادات
8 آذر 91 10:34
خانمی تولدت مبارک ....
انشاا... سال دیگه روز تولدت یه نی نی ناز و خوشگل توی بغلته ....


مرسی دوست خوبم .. انشالله
مامان علی اکبر
8 آذر 91 13:34
سلام عزیزم
تولدت مبارک ببخشید دیر اومدم.
انشاالله سال دیگه تولدت رو کنار نی نی نازت بگیری.
عزیزم برو خصوصی داری


سلام مرسی دوست خوبم ... انشالله
مامان هدیه
8 آذر 91 14:43
سلام عزیزم....خیلی قبلها شما به وبلاگ دخترم سر زده بودینو نظر نوشته بودین....ممنونم ازتون...خیلی ناراحت شدم حتی با همسرم کلی گریه کردیم...ولی دیگه بی خیال گذشته باش..انشاله سال دیگه با بچه ات تولدتو جشن بگیری


مرسی عزیز دلم ... خدا هدیه نازنین و برات نگهداره گلم
سمی مامان امیرین
8 آذر 91 19:31
وای که چقدر دلم گرفتولی خوشحال باش چون اون شفاعت تو رو روز قیامت پیش خدا میکنه
مامان سیدعلی
8 آذر 91 20:05
سلام عزیزم تولدت مبارک. اینقدر ناشکری نکن عزیز دلم. به خدا توکل کن ایشاله 3 4 تا بچه ی خوشگل سالم خدا بهت هدیه بده که اینقد سرت شلوغ بشه که نتونی بیای بنویسی. توکل به خدا کن


سلام دوست خوبم ...انشالله
آرام
9 آذر 91 0:05
سلام عزیزم با چشمانی اشکبار وبلگت رو خوندم..چیزی ندارم بگم جز اینکه امیدوارم ههمون از این امتحان های الهی سربلند بیرون بیایم..ایشالا خدا بهت صبر بده و هرچه زودتر دلت شاد بشه


سلام عزیز دلم .. انشالله که خدا باز بهت 2 قلوبده سالم و صالح عزیز دلم
زینب مامان زهرا ناز
9 آذر 91 0:39
خواهر خوبم امسال مراسم شیرخوارهها توی قم حرم حضرت معصومه بودم برات کلی دعا کردم انشالله به حق بانوی کریمه حاجت روا بشی عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککککک


سلام , دوست خوبم ... خوش به حالت عزیزم ... انشالله خدا زهرای ناز و برات نگهداره ... منم دلم خیلی هوای حضرت معصومه و امام رضارو کرده اما نمیدونم چرا دعوتم نمی کنن
مادر خانومی
9 آذر 91 15:25
تولدت مبارک . الهی. شما 24 سالت هست و اینقدر ناامیدی؟. بابا به خدا اینقدر وقت داری که .... خیلی جووونی . مطمئن باش که به زودی مامان می شی و یه روزی میشه که به این روزا و غصه هات می خندی. ایشالا سال دیگه که جشن تولدت رو می گیزی نی نی یا تو دلته یا تو بغلت.
شک نکن .


سلام ... مرسی عزیزم ... مگه داغ بچه سن میشناسه گلم...
مامان سارا
11 آذر 91 13:12
@}; زینب عزیزم شرمنده دوستم دیر دارم تبریک می گم . تولـــــــــــــــــــــــدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــ کاش ... کاش تو رو یکم شاد ببینم زینب جونم بابا تولدته ، خدا به مامانایی که غمگینن دیر نی نی می ده ها ، حالا گوش نده
مائده(ني ني بوس)
11 آذر 91 13:13
تولدت مبارك عزيزم.ايشالا كه به زودي كادوي تولدتو از خدا بگيري


مرسی عزیزم ... انشالله