فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

کاش

1391/9/9 14:36
نویسنده : مامان دلتنگ
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...

کاش این همه دوری  خواب باشه...

کاش این تنهایی ها همه رویا باشه...

کاش پیشم بودی...

همه به صبوری دعوتم میکنن...

اما هیچکس به این فکر نمیکنه که صبر چقدر سخته ...

آخه من اگه صبر کنم تو بر میگردی پیشم...

اشکال نداره دارم صبر میکنم...

اما کسی مرگ تدریجی من و نمیبینه ...

خنده های دروغین ...

اشک های پنهانیم...

امیرعباس من , دوریت برا سخته اما دارم تحمل میکنم ...

هدفی ندارم  برای زندگی ........

خدایا خسته ام ...
حوصله نوشتن هم ندارم...

کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی چشم به راه
9 آذر 91 14:58
سلام دوست خوووبم .قربونت برم که انقدواسه پسرت بیتابی..
حال منم این روزهاهمینطوره..
راستی پاکش کردم..ممنونم تزراهنمایی که بهم کردی..اینطوری بهترشد
ایشالله به زودی زود..امیرعباس ودوباره تووجودنازنینت حس خواهی کرد..الهی امین


سلام دوست جونم...
انشالله که خدا بهت جای 2 تا فرشتت 2 تا نی نی سالم و صالح به زودی زود میده
مادر خانومی
9 آذر 91 15:20
سلام عزیز دلم. خانومی اینقدر بی تابی نکن. کار خدا بی حکمت نیست. اگه میموند و بعد از چند سال پرپر می شد که سخت تر بود. بذار داستان یکی از فامیلهامون رو برات بگم که اردیبهشت امسال بعد از یازده سال دوا و درمون یه پسر به دنیا آورد که به خاطر اینکه ریه بچه هنوز کامل نشده بود وقتیکه هوای خارج از دستگاه بهش می خورد سیاه و کبود می شد و در حال خفه شدن بود و فقط توی دستگاه زنده مونده بود اما بعد از دوماه زندگی توی دستگاه و هزار تا حکیم و دوا از دست رفت و جون داد. مادرش خیلی حالش بد بود. خیلی .
اما حالا بعد از گذشت شش ماه الان دوباره باردار شده اونم دو قلو. ببین که کار خدا بی حکمت نیست. بچه مریضش رو ازش گرفت و حالا دوتا بچه بهش داده . عزیزم به خدا توکل کن و از خدا بخواه که یه بچه صحیح و سلامت بهت عطا کنه. روحیه ات رو تقویت کن و به روزهای خوب آینده فکر کن. دیگه به گذشته فکر نکن. با ناراحتی و استرس و افسردگی نمیتونی خودت رو برای بارداری بعدی آماده کنی. مطمئن باش وقتی که خودت رو رها کنی و با حوصله به نی نی بعدی فکر کنی سریعتر جواب می گیری . همه چیز رو به خدا بسپار عزیزم.


مرسی دوست خوبم ... انشالله خدا براش نگهداره بچه هاشو ..
مامان سارا
11 آذر 91 13:13
زینب جون ...
آره اگه صبر کنی خدا بهت امیر عباسو پس می ده
پس خواهرم صبر کن .
می دونم خیلی سخته ولی تحمل کن


دیگه خسته ام از این همه صبر