فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دوستان التماس دعا

1391/9/3 18:34
نویسنده : مامان دلتنگ
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای مهربونم ...

امروز باز دلم شکست ...

امروز باز از شما دوستان التماس دعا دارم نه برای خودم برای ( پسر  یکی از دوستانمون ) سالهاست سرطان خون داره فقط 8 سالشه ... پدر مادرش تمام زندگیشونو فروختن رفتن سوئد... چند بار عمل کرد ... ایندفه خوب شده بود اما امروز شنیدم باز حالش بد شده و دکترها به پدر مادرش گفتن منتظر مرگش باشین .... خیلی برای پدر مادر سخته ... خواستن پسر بچه رو لباس سبز بپوشونن با اون سن کمش گفته این لباس امام حسینه ؟ وقتی مامانش تائید کرد , نپوشیدش , گفت : امام حسین اگه من و دوست داشت شفام میداد ... دلم شکست ... براش دعا کنید ... خودتون مادرین ... خیلی سخته ...

خدایا تو رو به حق علی اکبر , داغ فرزند نصیب هیچ مادری , نکن ...

سر نمازاتون ... وقتی به بچه های نارتون نگاه میکنید برای این بچه معصوم هم دعا کنید....

التماس دعا مامانهای مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان فرزانه
3 آذر 91 18:53
سلام ممنون که بهمون سر زدی.
مامانی چشم به راه
3 آذر 91 19:01
الهی قربون این بچه برم..خدایا خودت شفاش بده..یا من اسمه دوا وذکره شفا..
زندگی شیرین من
3 آذر 91 21:01
درسته هنوز بچه ندارم و طعم شیرین مادرشدن رو نچشیدم ولی میفهمم وقتی یه مادر جگر گوشش رو مریض میبینه چه حالی پیدا میکنه...
امیدوارم به حق سر بریده امام حسین (ع) هر چه زودتر شفا پیدا کنه...
حتما واسش دعا میکنم دوست مهربونم...


مرسی عزیز دلم ... انشالله خدا بهت فرزندانی سالم و صالح بده
مامان نفس
3 آذر 91 21:51
ای بابا...غصمون کم بود..ای خدا کاش هیچ بچه ای درد نکشه ...
نرگس
4 آذر 91 0:01
انشآلله خدا شفا بده واقعا سخته.
مامان محمد و ساقی
4 آذر 91 13:34
ایشا... امام حسین شفاش بده


انشالله
مامان تنها
4 آذر 91 15:52
خیلی ناراحت شدم الهی که تو همین روزای عزیز خدا خودش شفاشو بده خیلی سخته


انشالله ... من همش تو فکرشم... گناه داره ...
ناهید
4 آذر 91 21:43
سلام عزیزم ایشالا خدا به زودی شفاش میده.حضرت عباس رو به حق امام حسین قسم بده رومونو زمین نمی اندازه.


انشالله
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 آذر 91 21:56
مــــــــــرسی قربونت برم
ایشاءا... بحق علی اصغر ، امام حسین سال دیگه محرم و با ی نی نی سالم بگذرونی ....



انشالله عزیزم
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:12
سلام بدو بدو مامان تربچه آپ کرده انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان اگه نیای دلم میگره اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه آخه من شیطونم
مهدیه
6 آذر 91 9:10
سلام عزیزم خوبی؟
کجا بودی این شبها؟
همسری گفت علی آقا از مراسممون خیلی خوشش اومده بود فکر کردم شاید بازم بیاین!
هر جا هستی التماس دعا.
این شبها وسط همه ی روضه ها به یادت بودم!


سلام دوست خوبم ... حالم زياد خوب نبود ... رفتم حسينيه ... مرسي عزيز دلم ... انشالله خدا خودش كمكم كنه ... انشالله دختر نازت و صحيح و سالم به دنيا بياري
منتظر
6 آذر 91 11:48
خدایا به هیچ کودکی درد نده و هیچ مادری درد کشیدن کودکش رو نبینه ..خدایا خودت شفاش بده


انشالله
زهرا (✿◠‿◠)
6 آذر 91 13:45


منم دلم شکست....

خیلی سخته! خیلی سخت....
خدایا....
خیلی واسش دعا می کنم...
ان شاللا که خوب شه...
ولی اگه حکمت خدا چیز دیگه ای بود ازش می خوام صبر بده به مامان و باباش!
مخصوصا مامانش!
دلم خیلی شکسته زینب!
خدایاااااااااااااااااااااااااا


دل شكسته خريدارداره ... انشالله خوب بشه
مامان کیانا
9 آذر 91 9:48
ایشالله خدا به حق 6 ماهه کربلا و رباب 3 ساله شفاش بده . عزیزم با اجازه لینکت کردم


انشالله دوست خوبم ... مرسی عزیزم لطف کردی
مامان سارا
11 آذر 91 13:09
خدایای تو رو قسم به بیمار کربلا ، این فرشته کوچولو رو شفا بده ، همه زندگی این پدر و مادر این فرشته اس بهشون ببخشش


انشالله