فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

شیرخواره ها

1391/9/3 18:28
نویسنده : مامان دلتنگ
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر عباس مامان ...

سلام سالار قلبم...

سلام گل پر پر شده ی مادر...

کی میگه من بچه ندارم ...

اون خانوم که به من نذری ندادی گفتی اگه بچه داری بهت بدم , فکر دل شکسته من و نکردی...

کی میگه من بچه ندارم ... منم واسه خودم روزی کودکی داشتم که از شیره جونم تغذیه می کرد ...

کودکی داشتم که همه ی همه ی روح و روانم بود ....

امیر عباسم امروز صدای شکسته شدن قلبم و شنیدم برای چندمین بار .... تو هم شنیدی؟؟؟

قرارمون این بود که امسال با هم بریم ...اما تو بی وفایی کردی  و زدی زیر قولت ...

دست خالی , اما با دلی پر از اندوه و حسرت رفتم ....

اونجا پر بود از فرشته های ناز ... گاهی می خندیدن و گاهی گریه ...

پسرم دیدی گاهی آدما چه راحت بدون منظور یا دشمنی دل هم و میشکنن...

دیدیم دارن لباس سقا پخش میکنم ... رفتم بگیرم که شاید سال دیگه با بچم برم... خانومه گفت بچه نداری بهت نمیدم...

رفتم نذری بگیرم ... خانومه گفت بچه داری کفتم نه , اونم گفت نمیشه ... انگار هیچکس من و به دون تو قبول نمیکنه ....

اما مامانی فدات بشه غصه نخوری ...انگار تو اون همه شلوغی خدا صدای دل شکسته من و شنید , انگار خدا اشک جمع شده گوشه چشمهام و که از ترس مامان جوم با گوشه چادرم یواشکی پاک می کردم و دید .... یکی از دوستهامون خودش رفت از مسوول مزاسم برام لباس گرفت ...

همین لباس کوچیک سبز شد مرحمی روی زخم دلم ...

پیش خودم گفتم خدا فراموشم نکرده ...

منم سال دیگه با بچم میاد...

خدایا دوست دارم ...

من که با همین لباس قانع میشم ... فدای دل بزرگت نکن این کارو با من ...

دیگه طاقت ندارم ...

بچه میبینم دلم میشکنه ...

آخه منم بچه داشتم ...اما الان ...

اما خدا اشکال نداره ...

وقتی فهمیدم بچم پسره اسمشو همینجوری نذاشتم امیر عباس...

از اول گفتم ... بازم میگم ... امیرعباسم بلاگردون علی اصغر ...

پسرم برای همیشه خاطره داشتنت زیباترین داستان زندگیم می ماند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی چشم به راه
3 آذر 91 18:59
سلام عزیزدلم..منم هم اسم شماهستم..
هروقت میام وبت بخدا ازغصه وبغض میخوام خفه بشم زینب جون
مگه میشه به یادشما دوستای خوبم نبوده باشم..
الهی بمیرم که واسه نذری گرفتن اذیت شدی
ازته قلبم برای برگشتن فرشته ات دعا کردم.انشاالله که این بار صحیح وسالم برمیگرده توآغوشت به حق دل شکسته رباب



سلام ...
مرسي عزيز دلم ...
خيلي دوستت دارم ...
انشالله با هم ني ني دار بشيم
مامان نفس
3 آذر 91 21:56
بمیرم واسه دل شکستت..با خودت این جوری نکن


خدا نکنه ...
منم برای خودم خدایی دارم
نرگس
4 آذر 91 0:05
عزیزم اجرت با امام حسین.انشاالله خود خانم رباب وساطت کنه .التماس دعا.


انشالله عزیز دلم ... اجر شما هم با 6 ماهه کربلا
مامان تسنیم سادات
4 آذر 91 15:27
الهی بمیرم .... چرا بهت لباس نداد ....
هر شب یادت میکنم به تسنیم هم گفتم براتون دعا کنه ....


الهی برات بمیرم ... دستت درد نکنه ... خدا برات نگهداره تسنیم عزیز و
مامان تنها
4 آذر 91 15:56
قربونت برم دوست عزیزم غصه نخور شما که انقدر خوبی و به یاد دیگران هم هستی انشاالله خودت زودتر از هممون حاجت بگیری ودلت شاد بشه مواظب خودت باش


قربونت انشالله باهم حاجت روا بشیم
سام ومامان کیوانه
6 آذر 91 5:03
سلام عزیزم .اجرت با مولا . خانم گل انشالله زودتر از اونی که فکرش رو میکنی حاجت روا می شی . مراقب خودت باش .امیدت به خدا باشه . فدات . بوووووووووووووووووووووس. این شکلکا رو قبول ندارم دلم می خواست محکم محکم بوست کنم .


سلاااااااااااااااااااااااااااااام .. دوست خوبم خيلي مهربوني بووووووووووووووووووووووووووووووس
سام ومامان کیوانه
6 آذر 91 5:05
سلام خاله جون . مرسی که همش بهمون سر می زنی . خاله جونی مامانم عکسامو گذاشته .اگه دوست داشتی بیا ببین .


سلام چشم عزيزم
زهرا (✿◠‿◠)
6 آذر 91 13:50
عزیزمممممممممممممممم

ان شاللا به حق حضرت علی اصغر سال دیگه با کوچولوت بیای و این لباس رو تنش کنی...!

الهی آمین..


انشالله دوستم
مامان دوقلوها
7 آذر 91 17:29
الهی قربونت برم عزیز دلم مید.نم خیلی سخته خودتو اذیت نکن انشالله بازم بچه دار میشی.فدات بشم خیلی دوست دارم.


مرسی گلم ... انشالله ... خدا دوقلوهای نازتو برات نگهداره انشالله
مامان کیانا
9 آذر 91 9:45
سلام عزیزم . من امروز خیلی اتفاقی وبت رو باز کردم ، وقتی دلنوشته هات رو خوندم جیگرم آتیش گرفت . من الان سر کار هستم ، انقدر بغض گلوم رو گرفت که داشتم خفه می شدم . در اتاقم رو قفل کردم و گریه کردم برای دل شکستت . دلم خیلی شکست وقتی نوشتی بهت لباس ندادن . ایشالله خداوند به زودی دلت رو شاد کنه و یه فرشته کوچولوی صحیح و سالم بهت بده .


سلام دوست خوبم مرسی عزیزم ... انشالله خدا دعای دل شکسته شمارو شنیده باشه و نگاهی به من هم بکنه
مامان سارا
11 آذر 91 13:08
زینب جون سلام ..
ناراحت نشو گلم ، اونا منظوری نداشتند که بهت لباس و نذری ندادن .
دوستم کمتر غصه بخور ، منم خیلی دارم غصه می خورم .



ی دلم خیلی شکست سارا... اما انگار قسمتم بود لباس طوری دیگه بهم رسید