فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

حسين

1391/8/26 22:04
نویسنده : مامان دلتنگ
546 بازدید
اشتراک گذاری

حسین آرام جانم ....

حسین روح و روانم ....

حسین آرام زینب ....

حسین سالار زینب ....

حسین آرام جانم .....

حسین روح روانم...

 

من فدای گلوی پاره پاره ی علی اصغر...

من فدای دل بی تاب رباب...

من فدای دل شکسته امام حسین ...

من فدای کربلا....

من فدای غربت زینب...

 

.......

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای امیرحسین
26 آبان 91 19:23
قال رسول الله :ان لقتل الحسین حرارة فی قلوب المؤمنین لاتبرد ابدا ; براستی که برای قتل حسین حرارتی در دل های مؤمنان است که هرگز سرد نمی شود. داغ امیردلتان را به داغ امیردین و دلتان گره بزنید. ما همواره دعا گوییم. حالا دیگر وقت کربلاییی شدن است. بسم الله