فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دل تنگ

1391/8/29 17:43
نویسنده : مامان دلتنگ
679 بازدید
اشتراک گذاری

دیگر حتی چیزی برای نوشتن هم ندارم...

فقط دلم به اندازه ی همه ی قطره های باران تنگ است برای نگاهت ...

برای خندیدنت ...

برای نفس کشیدنت ...

کاش معجزه ای شود ...

کاش علی اصغر دلش به حال دستان خالی من بسوزد...

کاش خدا دعاهایم را اجابت کند...

کاش رباب برای دلتنگیهایم دعا کند...

کاش معجزه ای شود و تو دوباره بیایی.......................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

علامه کوچولو
28 آبان 91 15:31
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
مامان امیررضا
28 آبان 91 22:31
سلام عزیزم از اقای کوچیک کربلا که دلش خیلی بزگه میخوام سال دیگه این موقع نی نی تو ببری مراسم علی اصغر باورکن امروز صبح خیلی گریه کردم برای همه ی اونایی که بچه میخوان دعا کردم


مرسی عزیز دلم
مامانی چشم به راه
28 آبان 91 23:09
قربونت برم که دلت واسه پسرت تنگ شده..نترس ..بهت قول میدم زینب عزیزم که پسرت به زودی ..صحیح وسالم برمیگرد پیشت ..اونوقت میتونی شیرش بدی نوازشش کنی وهرارزویی که دوست داشتی امیرعباس که به دنیا اومد واسش انجام بدی ونتونستی ...همه وهمه روبراش انجام میدی وشاکرلطف دوباره خداهستی ..بهت اطمینان میدم عزیزم


انشالله
زینب مامان زهرا ناز
29 آبان 91 0:56
سلام مامان دلتنگ امشب رفتم امامزاده قاسم برات دعا کردم که سال دیگه محرم به حق آقا امام حسین یه نی نی ناز تو بغلت باشه


الهی من فدای دل پاکت ...مرسی عزیزم... انشالله خدا به حرمت دعاهای شما به من هم نگاه کنه
نيايش
29 آبان 91 10:41
سلام عزيزمممممممممممممممممم
فقط خدا ميدونه چقدر ناراحت شدم وقتي مطالبت رو خوندم
از خداي بزرگ ميخام به حق شش ماهه شهيد کربلا
به حق سرباز شيرخواره امام حسين
به حق اشکهاي رباب
خيلي زود فرشته آسمونيت رو دوباره بذاره تو دلت
ممنون که بهم سر زدي
توي اين روزها دل شکسته مي خرند
با اون دل مهربونت واسه همه دعا کن چون دعاي تو زودتر از بقيه مستجاب ميشه
آخه تو يه فرشته تو بهشت داري که مواظبته و برات دعا مي کنه
قابل باشم واست دعا مي کنم



مرسي عزيزم... انشالله هرچي از خدا مي خواي بهت بده
مامان تسنیم سادات
29 آبان 91 11:42
ما نکشیدیم ولی شما حال خانم رباب رو می فهمی ....
گهواره خالی رو می فهمی ....
به حق خانم رباب انشاا... خدا یه پسر دیگه بهتون هدیه بده


انشالله ...مرسي از دعات
مامان بی تاب
29 آبان 91 14:38
میاد باید بیاد چون ما خدارو داریم .مگه میشه از خدابخوایم و بهمون نده .می ده
یعنی نمیده ؟نگو


انشالله...ديروز رفته بودم مراسم خيلي برات دعا كردم
مهتاب
29 آبان 91 16:20
مامان تنها
30 آبان 91 15:11
چقدر قشنگ نوشتی زینب جونم ای کاش


هر چه از دل برايت بر دل نشيند
زهرا (✿◠‿◠)
1 آذر 91 11:34
به یادتم دوستم!

واسه مام دعا کن!
دلشکسته ای! دلت خریدار داره!


اگه قابل باشم حتما دعا میکنم ...