فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/8/23 0:10
نویسنده : مامان دلتنگ
546 بازدید
اشتراک گذاری

یا امام حسین دخیلم یه تو کمکم کن...

یا امام رئوفم به داد دل شکستم برس...

غریب دشت کربلا ... ببخش میدونم این حرفم دل بزرگت و میشکنه ... اما تورو قسم میدم به علی اصغر کمکم کن ... تورو به علی اکبرت کمکم کن .... آقا دلم گرفته...آقا دارم میمیرم ...

مهربونم خوبم ,‌ محرم نزدیکه ... تورو قسم به عاشقات کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تنها
23 آبان 91 4:28
قربونت برم دیگه چیزی نمونده محرم نزدیکه ایشاالله اگه صلاح یه نظر هم به ما بشه اگرم نه که خدا خودش صبر و توانش و بده دلم گریه میخواد
مامانی چشم به راه
23 آبان 91 18:28
الهی فدات شم عزیزم... اشکهام دراومدن از خوندن خاطره تلخت... بخدا همیشه دعا میکنم که خدا خیلی زود یه فرشته نازنین برات بفرسته که تمام خاطرات بد رو تبدیل به قشنگترینها بکنه برات. الهی قربون دلت بشم من. غصه نخوری ها... من بهت قول میدم که تو خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنی مامانی نازنینم... بووووووووس


سلام ... انشالله خدا صدای دعاتو در حق من شنیده باشه ...دلم گرفته
لیلا
25 آبان 91 22:00
سلام فقط متاسفم اشکام نمیزاره برات بنویسم. خدا بهت صبر بده. بخدا قصد ناراحت کردنتو ندارم میشه بپرسم علت پر کشیدن فرشته شما چی بود؟


سلام عزیزم... تو 34 هفته به دنیا اومد ... ریش نرسیده بود ..
مامانی چشم به راه
26 آبان 91 15:18
سلام عزیزم..لطفا به وبم یه سری بزن مهربونم..یه پستی تووبم گذاشتم دوست داشتم بخونیش ونظربدی..ممنونم


باشه گلم ...شما همیشه پستات خوبه
مهدیه
26 آبان 91 16:26
این شبها هرجا میری ما رو از دعا فراموش نکن!
خیلی التماس دعا!


از دل به دل راه داره ...
تو دعام کن مهدیه ...
دلم گرفته ...کاش خدا تو این ماه نگاه ویژه کنه بهم...کاش منم سال دیگه با بچم باشم