فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

محرم ...

1391/8/26 18:14
نویسنده : مامان دلتنگ
676 بازدید
اشتراک گذاری

محرم اومد پسرم...

لباس سیاهت و تن کن مادر فدای قد و بالات...

امیرم ,‌پسرم ... خادم حسین فاطمه شدی مادر؟

محرم اومد امیر عباسم , خوش به حالت که فرشته ای....

خوش به حالت که پاکی مامان جان ...

محرم اومد و دلم گرفت ,‌بیش از هرسالی... آخه امسال نشد با تو برم عذای امام حسین ...

مادر تو اینقدری پاک بودی که تو بهشت زیارت کردی حسین فاطمه رو ....

دلم گرفته پسرم ... نه از تو ,‌نه از خدا ... از خودم ...آخه تنهام ....

اشک نمیذاره خوب بنویسم ...

تنهام , دلم کربلا می خواد ...اما....

دلم تورو می خواد ,‌اما نمیشه ....

وای , من فدای رباب , خانومم چی کشیدی....

من طاقتم سر اومد .... امیدم همه به خداست ....

امام حسین تورو به علی اصغر ٦ ماهت دستم و بگیر تنهام آقا جان....

دخیلم آقا جان ....

..........................

امیرعباسم ... فدای چشمای مشکیت ...مامان جون لباس سیاه و تنت کن تو این ماه آقام غریبه...

تو این ماه آقام داغ زیاد دیده ....

....................................................

دلم گرفته خدا چکارکنم

.....................................................

تورو خدا تو این ماه عزیز برای منم دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهــــــــرا
28 آبان 91 14:59
ایشا.... از خادمان همیشگی اما حسین باشه این گل پسر.اووخی دلم خیلی میسوزه براتون زینب جووون.واقعا امتحان سختیه.


انشالله
مامان امیررضا
28 آبان 91 22:35
عزیزم تورو خدا دیگه اینطوری دردناک ننویس بخدا گریه ام میگیره گلمقربونت برم ایشالا خدا یه نی نی بعدمراسم علی اصغر بهت میده با دلت برو حاجت روا میشی


دست خودم نیست ...اینجا هم ننویسم دق می کنم... انشالله