فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

یا غریب نواز طوس

1391/8/5 15:03
نویسنده : مامان دلتنگ
353 بازدید
اشتراک گذاری

آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده

 ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده

ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده

لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حَریمت به مَثَل کهرباست شوق وسبک خیزی کاهم بده

تاکه ز عشق تو گدازم چو شمع گرمی جان سوز به آهم بده

لشگرشیطان به کمین من است بی کسم ای، شاه پناهم بده

از صف مژگان نگهی کن به من با نظری ، یار و سپاهم بده

در شب اول که به قبرم نهند نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطا بخش همه عالمی جمله ی حاجات مرا هم بده

 

سلام غریب نواز طوس... سلام آقای مهربون , ضامن آهو.....

آقا , امام , با مرام دلم برایت به اندازه ی وسعت صحن و سرایت تنگ شده است...

چه شده که دیگر صدای التماسم را نمی شنوی....

چه شده که دیگر دست نوازش بر سرم نمی کشی....

آقا , دلم برایت پر می کشد....

خیلی دوستت دارم... همه ی امیدم مهربانی توست....

ای شاه طوس , رعیتی هستم که نیاز به نگاه پادشاهش را دارد...

آقا دلم گرفته است از شکارچیان دنیا... کجایی که ضامنم شوی...

آقا , دلم هوای هوایت را کرده... ای حج فقرا .............

من حاجیان به دور حرمت طواف می کنم در خیالم ....

امام خوبم,‌ می شود صدایم کنی ...

یک سال است دلم هوایت را کرده ....

آقا دخیلم به پنجره فولادت...

آفای مهربون خسته شدم از بس صبح به صبح رو به روی عکس حرمت ایستاده ام و از دور سلام گفته ام... دلم تو را می خواهد...

دلم هوای صحنت را می خواهد...

دلم نگاه به گنبد خورشیدگونه ات را می خواهد...

آقا جان ... تو را به جوادت قسم می دهم دعوتم کن به مشهدت...

آقا تور ا به جوادت  قسم حاجت دل شکسته ام را بده....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانش
5 آبان 91 15:26
سلام عزیزم . وبت رو خوندم از اول . خیلی خیلی خیلییییییییییییی ناراحت شدم نمیدونم باید چی بگم فقط برات دعا میکنم که خدا هر جور که میشه بهت آرامش بده عزیزم . عزیزم اصلا نترس من چون اصلا فکر نمیکردم اینجوری باشه یکم ترسیده بودم ولی تو که حالا میدونی نگران نباش . یکم کوچولو درد داشت اونم مثل کمر درد پری همین . اصلا اصلا نترسی ها . انشالله که نی نی سالم سالم زودی میاد .


مرسی عزیز... انشالله گلم ... انشالله
مهدیه
6 آبان 91 14:37
سلام زینب جان
ابشالا این روزا ما رو هم دعا کرده باشی!
هیئتمون (هیئت سائلین) روزای چهارشنبه ساعت 8 شب تو مسجد طالقانی مراسم داره!
اگه یه وقتایی دلت گرفت بیا اونجا!



سلام اگه لایق باشیم آره ... انشالله نی نی نازتو سالم به دنیا بیاری و با کمک اهل بیت صالح بزرگ کنی... انشالله
مامان جون نی نی
6 آبان 91 22:34
سلام زینب جان
انشاالله که آقا آرامشو بهت میده و حاجت دلت را هم میده و به زودی می طلبه تا بیای پیشش
دعای عرفه حرم بودم برای همه منتظرا دعا کردم تو را خاص با اسمت دعا کردم عزیزم
انشاالله حاجت روا بشی
التماس دعا


الهی برات بمیرم... مرسی عزیزم... خیلی لطف کردی ...دلم آروم میشه با دعای شما خوبان... انشالله خدا به شما هم بچه سالم و صالح بده
آیدین و مامانیش
7 آبان 91 9:22
سلام عزیزمممممممم
از وقتی تو قسمت نظرات وبلاگم نظرتو دیدم و وبتو باز کردم همش دارم می خونمممم خیلی باهات همدردی کردم و اشک ریختم
دوست خوبم می دونم خیلی سخته خیلی سخت اما سعی کن گذشته رو فراموش کنی و به آینده دلخوش باشی ان شاالله زود زود خدا بغلت رو پر می کنه با نی نی و خونتو با صدای نی نی
اگه اجازه بدی می خوام تو وبلاگم لینکت کنم


سلام ...مرسی عزیزم از همدردی و دعاهای قشنگت... حتما عزیزم خوشحال میشم
مامان امیررضا
9 آبان 91 12:19
گلم اجازه میدی این قسمت رو بذارم توی وبلاگم؟من عاشق امام رضام.اون پسرمو بهم داد ازش میخوام حاجت تورهم بده


بذار عزیزم... خودم نوشتم ... خوشحال میشم دل نوشته هام و همه بخونن