فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تاریخ تولد گل پسرم مشخص شد

1391/3/7 20:32
نویسنده : مامان دلتنگ
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر , ببخش که دیر به دیر به وبلاگت سر می زنم آخه سرم خیلی با امتحانام شلوغه الانم که دارم این پست و برات میذارم کلی دیرم شده اما دلم دیگه طاقت نیاورد .پسر گلم ٣٠ اردیبهشت با بابا جون رفتیم جواب آزمایش غربالگری یا همون سلامت جنین و گرفتیم و منم رفتم پیش خانم دکتر مهربون که بهش نشون بدم کلی استرس داشتم به قول مامان یکی از نی نی ها زوجی که فامیل نیستن که نباید استرس داشته باشن با این حال من داشتم بعد ١ ساعت معطلی تو مطب نوبت منم شد ضربان قلبم تند تند می زد اینقدری تند بود که دکتر متوجه شد و زودی جواب آزمایش و نگاه کرد ................................ خدارو ١٠٠٠٠٠٠ بار شکر که عزیز دل مادر سالم بود الهی دورت بگردم کلی خوشحال شدم , بنده خدا بابایی استرسش از من بیشتر بود آخه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داره بی نهایت شاید از منم بیشترچشمک , بگذریم ... کجا بودم ...؟‌ بله یادم اومد وقتی خانم دکتر گفت سالم سالمی تونستم راحت نفس بکشم و از اعماق وجودم خدای مهربون و شکر بگم . راستی پسری خانم دکتر تاریخ تولدتم بهم گفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی مامانی فدات بشه که مهر ماهی هستی آره عزیزم انشالله توکل به خدا ٢٠ مهر شما به دنیا میای و به این انتظار سخت و طاقت فرسا پایان میدی . الهی من فدات بشم فندق مامان .....

 وای پسری مامان دیرش شد  ساعت ٢ کلاس دارم هنوز لباس هم نپوشیدم تاره از اینجا تا دا دانشگاه مامانی ١ ساعت راه الانم ساعت ١٢:٥٠ است ...نیگا نیگا نیومده کاری کردی مامان وقت شناست بشه دانشجوی بی نظمنیشخند

دوستت دارم پسری

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
7 خرداد 91 13:47
برو تو قسمت نی نی من توی بغل وبلاگت. راحت میتونی باهاش کار کنی. اون قسمت رو فعال کن. تاریخ هایی رو که خواسته وارد کن. در ضمن! لینک شدی!
مامان الینا
9 خرداد 91 10:15
وای انشاا... بزودی روی گلشو میبینیم مراقب خودتون باشید
سهیلا مامان مریم
9 خرداد 91 13:33
خدای من هنوز نی نیت نیومده!خوش به حال چه مامانه خوبی داره.به نظرم بهترین حس اینه که یه یه نی نی تو دلت داشته باشی.مواظبش باش انشالله سالم فرغ بشی