فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مکه میعادگاه عاشقان

1391/2/30 12:30
نویسنده : مامان دلتنگ
421 بازدید
اشتراک گذاری

لبیک اللهم لبیک

وای پسری نمیدونی چقدر خوشحالم یه نیم ساعت پیش رفته بودم خونه مامان جون اینا ( مامان بابایی) که طبقه بالامون هستن از مامان جون یدونه تخی بگیرم دیدم مامان جون داره یه چیزی زمزمه میکنه با خودشو اشک میریزه وقتی من و دید با خوشحالی گفت می خوام یه خبر خوش بهت بدم منم با کنجکاوی تمام پرسیدم چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان جون هم با چشمهای پر از اشک خوشحالی گفتن اسمشون همراه  با آقا جون در اومده واسه زیارت خونه خدا کلی خوشحال شدم و منم به یاد اون روزی که اسم خودم در اومده بود یه دل سیر گریه کردم و واسه گرفتن مژده تندی زنگ زدم به بابا جون و اونم خوشحال کردم می مونه عمه فهیمه جون که الان سر کلاس به اونم خبر بدم دیگه خبر دادن به عمه فاطمه و عمو مهدی سهم عمه فهیمه که اونم بتونه یه دشتی کرده باشه چشمکماچ  .انشالله مامان جون اینا تا قبل از ماه رمضان مشرف میشن .قربون امیرعباس گلم برم که نیومده قدمش ماشالله این همه کولاک کرده چشمکقلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میرزا کوچک خان
7 خرداد 91 9:58
سلام عزیزم! اگه خواستی بیا با هم تبادل لینک داشته باشیم... منم اولش میخواستم اسم سینا رو بذارم امیر عباس! ولی به دلایلی جور نشد.... من اسم امیر عباس رو خیلی دوست دارم.... انشاالله همیشه خبر خوب اینجا بخونم... میگم چرا سن نی نیت رو اون بالای وبلاگ درج نکردی؟